TouchMan65
Guest
Hrrrrrm! Undras vad som definierar en "rutinerad säker förare"? Har ju inte fått svar på de än. Tror jag ska lägga mitt namn på listan kanske?
Japp du är medBusberra skrev:Jag vill åsse vara med
ProvaTouchMan65 skrev:Hrrrrrm! Undras vad som definierar en "rutinerad säker förare"? Har ju inte fått svar på de än. Tror jag ska lägga mitt namn på listan kanske?
Detta är min lista över folk som jag vill köra med.AleX skrev:... Får man fråga varför denna "lista" blir man bättre på o köra då?
jepp och därför retar du dig för att du inte är med ..... hehe ..... Du kanske kan bli prospect.majtii skrev:Säkert bara en sån skum klubb för inbördes beundran.
Redan fixat, majti du kan sluta pm:a nu...Mr K skrev:jepp och därför retar du dig för att du inte är med ..... hehe ..... Du kanske kan bli prospect.
Hur rutinerad är man om man inte ens har en hoj?TouchMan65 skrev:Fast MED reservation. Från idag, måndag 2005-04-04, fick jag en handpenning ang försäljningen av min hoj. Så förmodligen kommer jag att vara utan hoj ett litet tag. Ny hoj - föhoppningsvis ASAP - håller på att kollas. Det BLIR liknande Blackbird, ZZR1100 eller så.
Sitter du hemma hos mamma nu?MBGIRL skrev:Känns lite som dagisfasoner/tonårsproblem...
..dU fåj va ME å dU men intE dU..... vilL ba HA typ coOla typ i typ MitT gänG *ler*
Och så går de utstötta hem o grinar hos mamma...
Du som jobbar som trafiklärare borde veta bättre, det tar tid att bli rutinerad, att blanda orutinerade förare med rutinerade är inte bra.MBGIRL skrev:Känns lite som dagisfasoner/tonårsproblem...
..dU fåj va ME å dU men intE dU..... vilL ba HA typ coOla typ i typ MitT gänG *ler*
Och så går de utstötta hem o grinar hos mamma...
CorbenDallas skrev:Sitter du hemma hos mamma nu?
GSXR1100R skrev:Du som jobbar som trafiklärare borde veta bättre, det tar tid att bli rutinerad, att blanda orutinerade förare med rutinerade är inte bra.
Det påståendet höll inte...har Ketogan hoj??!GSXR1100R skrev:Hur rutinerad är man om man inte ens har en hoj?
GSXR1100R skrev:...
16. JH
17. Metallgutten
18. Ketogan
19. Bingo
20. Lasse B
GSXR1100R skrev:Du som jobbar som trafiklärare borde veta bättre, det tar tid att bli rutinerad, att blanda orutinerade förare med rutinerade är inte bra.
Ja, den (o)roar många verkar det som...MBGIRL skrev:Nä sitter hemma och skrattar åt denna listan.
Du får nog snabbt ihop en lista på det också ska du seMBGIRL skrev:Visst är det trevligt att köra i grupp men inget går upp emot att köra med killen och göra avsticka in i skogen...vilket man inte kan göra när man har andra med.
Du har säkert tonvis med trafikvett, det får vi ju hoppas med tanke på yrkesvalet. Men nu är det inte en trafiskola som bedrivs och tyvärr har du missat poängen lite. Du får läsa längre upp i tråden igen så kanske bitarna hamnar på bättre plats.MBGIRL skrev:Så jag är inte avis på att jag inte är med på listan. Vill inte vara med
Har mer trafikvett än någon utav er skulle jag tro...
Men bara för att jag har det väljer jag inte ut vissa personer jag vill köra med...
har inget emot om jag lär andra något som är orutinerade eller oerfarna på vissa punkter och som befinner sig runt mig.
Den här "uteslutningen" är tydligen helig. Sist jag kollade så finns det fortarande massor med "rundor" för alla att köra. Onsdagsgazzet finns fortfarande, vad är det egentligen som saknas? Alla får vara med, förutom på dom här rundorna då. Vill man ändå köra, dra ihop ett eget gäng som vissa här har gjort. Svårare än så är det inte.MBGIRL skrev:Sen om det är personer som kör av eller kör riskfyllt osv under rundor så
kanske man bör ta ett snack med dessa personer istället för att bara utesluta dom.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|