CorbenDallas skrev:
Ja, den (o)roar många verkar det som...
1. Du får nog snabbt ihop en lista på det också ska du se
Och det är vad du tycker är roligast och ingen klagar på att du gör det. Tänk om folk skulle börja säga till dig vem du ska ta en avstickare i skogen med, hur hade det känts?
2. Du har säkert tonvis med trafikvett, det får vi ju hoppas med tanke på yrkesvalet. Men nu är det inte en trafiskola som bedrivs och tyvärr har du missat poängen lite. Du får läsa längre upp i tråden igen så kanske bitarna hamnar på bättre plats.
3. Den här "uteslutningen" är tydligen helig. Sist jag kollade så finns det fortarande massor med "rundor" för alla att köra. Onsdagsgazzet finns fortfarande, vad är det egentligen som saknas? Alla får vara med, förutom på dom här rundorna då. Vill man ändå köra, dra ihop ett eget gäng som vissa här har gjort. Svårare än så är det inte.
Micke kör inte rundor som är för alla, han kör sina rundor för sin egen skull och väljer därför vem han vill köra med.
1. Behöver ingen lista till något. Och den ende jag drar ut i skogen är min pojkvän. Men det behöver inte diskuteras mer.
2. Har inte sagt att det är en trafikskola ni driver för det gör ju MrK här.
3. Ert argument håller inte i längden och väldigt konstigt att ni inte själva kan
förstå det...
Du kommenterar väldigt mycket och jag orkar inte svara på alla dina små svar.
Ert argument att ni inte vill köra med folk som ni inte tycker kan köra hoj
är lamt. Istället för att tillrättavisa dessa personer så hänger ni ut dom utanför
er krets, inte särkilt moget på något vis.
Istället för att säga det rakt ut face to face till dom att så här borde du köra
istället och tala om att nu gick du för långt och borde lugna ner dig så tycks
det vara så att ni tiger istället för att ni inte vågar få ut det ni egentligen
tycker om folk.
Istället för att vara en tillgång som så himla erfarna och duktiga förare som ni
tycker er vara så håller ni det för er själva förutom att skryta möjligtvis då
genom denna tråden.
Och sen är jag emot klassindelning på folk. Tar bara längre tid för dessa vilsna
mc-förare som inte är i ert exklusiva gäng att lära sig saker och ting om de inte
är runt lite erfarna förare och får se hur dom kör samt får tips.
Detta handlar inte om någon trafikskola utan om att hjälpa varandra i mc-kretsarna.
Trodde mc-förare var mer vänliga och öppensinniga än bilisterna men tydligen
så visar ni här i denna tråden att så inte är fallet....synd.
Öppna käften istället och säg rakt ut vad ni tycker och tänker om någon kör
dåligt på rundorna istället för att gå hem o gömma er och snacka sinsemellan
om vilka gäng ni ska bilda för att slippa dessa personer.
Vem vet då kanske denna personen eller dessa personerna ändrar sin körstil
och utvecklas till en bättre mc-förare. Och så kan alla ha roligt ihop.
Skiter denna personen i era råd och ändå kör som han vill...DÅ kan man utesluta någon
men ge personen en rimlig chans först.