Mr K skrev:
Det är bara 2 st som har blivit irriterade. Sedan har folk blivit irriterade på dem.
Irriterad? Vem? Jag? Inte alls, förvånad, javisst.
Men tror du verkligen att det är så? Att det bara är jag och i denna tråden MBGIRL som tycker såhär? Eller kan det vara så att en del bara undviker att säga det dom tycker här (med risk för att bli uthängd och angripen) men vädrar sina åsikter när man träffas?
Mr K skrev:
Tonen här inne har alltid varit rå men hjärtlig. Man kan inte börja kommentera allt i trådar man inte har en aning vem folken är eller på vilken nivå de är på. När man känner folk kan man börja kommentera.
Rå men hjärtlös ton har jag inga som helst problem med, däremot tycker jag det är svårt att lära känna människor som tydligt (ironiskt eller ej) tar avstånd från att träffas. Lite moment 22 över det hela.
För att förtydliga det hela för CorbenDallas, Nappe, dig m.fl.
1. Jag har inget behov att få komma med på någon lista, har inte ens tänkt tanken att jag skulle komma upp på den och har inte försökt sätta upp mig på den.
2. Jag förstår varför GSXR1100R resonerar som han gör (det har jag gjort från början, man kan ju hoppas att nån läst dom inläggen också).
3. Jag har också förstått att man för att bli accepterad här, i Radical Riders delen, så skall man sitta still i båten, inte ta plats och skriva inlägg utan bara läsa och tiga stilla. Kanske en och annan popcorn smiley då och då men inte mycket annat. Lite synd tycker jag då den första kommentaren jag fick då jag frågade om att följa med på en Onsdagsgazz i höstas var "Alla är välkomna"
Hälsningar / Mikael Pålsson (inte rädd för att använda sitt eget namn eller för att stå för sina åsikter, bekväma som obekväma)