Smaken är som baken men inget(enl.mig)slår yladet från en vass radfyra ut på rakan.Lyssna,man kissar på sig av hänförelse.
ZX-10r är kingen just nu.
Vet inte det jag.Nu har jag lyssnat både i dom små oh stora högtalarna och tycker fortfarande att det låter trimmad HD.Men,det är klart att gillar man twinnar så.
Har stått i depå många gånger och lyssnat på Duccar och tycker bara det låter slött(även R1 med sk.Big bang låter trötta).
När jag hör twinnarna tänker jag bara:där kommer en person som är lite udda,men rätt orginell(ungefär som Ugly Betty)Rolig att se på men rätt tröttsam.
Fortfarande ingen som reagerat?
Desmosedicin har två twinnar, mao är det en fyra.
Du får gilla precis vilket ljud du vill, men racka inte ner på något som inte stämmer överens med dina premisser.
Kan inte släppa detta ljudet.......shit va elak den låter..
/J
Vet inte det jag.Nu har jag lyssnat både i dom små oh stora högtalarna och tycker fortfarande att det låter trimmad HD.Men,det är klart att gillar man twinnar så.
Har stått i depå många gånger och lyssnat på Duccar och tycker bara det låter slött(även R1 med sk.Big bang låter trötta).
När jag hör twinnarna tänker jag bara:där kommer en person som är lite udda,men rätt orginell(ungefär som Ugly Betty)Rolig att se på men rätt tröttsam.
Jo det stämmer,men dom tar ljävligt bra betalt för hojen.Däremot gillar jag lösningen där avgasröret går genom svingen.
Såg hojen förra eller för-förra mässan i Milano och Ducati kan Design.
Men,jag gillar inte den lite uppnästa stilen hos en del ägare(samma som du finner hos en del golfare).
Sedan tror jag inte att många Ducce-ägare skulle uppskatta om alla tomtar körde Ducati för då skulle ju inte dom tillhöra de utvaldas skara som sett ljuset.(då hade nog dessa ´´entusiaster´´ bytat till MV eller något annat orginellt).
Jajääädrar. Kul att det alltid finns sådana haters därute, för ducce skall man hata, man vet egentligen inte varför, men det bara är så.
Det är lite som med microsoft. Eller mitt hat mot Ullared (men det anser jag vara välgrundat, jag avskyr att behöva tampas med gulablendmorsor, skrikande ungar och barrikaderade mjölkdiskar).
Men att jämföra desmon med trimmad hd?
Men du,det är ju känslor som skapar dynamik i samhället(även lasermän,tyvärr)om allt vore nollställt så vore det jävligt tråkigt.
Tänk om alla man skulle sätta på hade sett ut som t.ex.Mona Sahlin,då hade det inte blivit många bebisar.(bortsett från hennes ålder)
Nä,fram för mångfald inom hojvärlden,då kan var och en tycka att dom har det bästa och mest åtråvärda.
Jag gillar att retas lite grann och just om Ducce är det tacksamt att slänga skit på,det är nästan som att trampa i ett getingbo.
Vi är ju alla hojåkare,låt oss kramas.
Jag kan nästan svära på att Mona är riktigt grym i sängen.
Hon kan inte ha fått många betäckningar genom åren.
Vifta med pillevippen där så ger jag mig fan på att den får en våldsam, kanske obekväm, något desperat men ändå entusiastisk behandling.
Så snacka inte skit om Mona
Det enda sättet att få drulen att stå i givakt när man ser henne vore väl att steloperera den först..
Jag tycker ljudet på min GSX-R är galet, ZX10:an med Racefit pipa är inte långt efter
http://www.youtube.com/watch?v=OOKuf9iuEpQ
Eftersom man kan hitta några sånna här utomlands på klassiska tävlingar måste dom ju räknas med. 125cc först sen 250cc. http://www.youtube.com/watch?v=2EIij9U_LZw&feature=related
Denna är mysig med en riktig baslåda
[YOUTUBE-ID]c-PNef6CMhg[/YOUTUBE-ID]
Fy bubblan kamrater! Låter på pricken som huvudsnurrsungen i Exorsisten när Herr Sautan själv snackar goja genom munnen på henne. Blir ju inte bättre av att den ser ut som en haj som precis slagit sig med storhammaren på ena fenan samt inte fått käka småbarn på flera veckor.Kan inte släppa detta ljudet.......shit va elak den låter..
[YOUTUBE-ID]-oQE16LfGLg[/YOUTUBE-ID]
/J
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring