Häftigaste ljudet just nu

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
k7 750
Mnrider har en ducce med termi pipor, smattrar rätt fint :tummenupp



Kan bidra med ett klipp på min gsx-r med moto-gp slipon när jag kommer hem till datorn, tjuuuuuter ganska trevligt F1 style :D
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Vet inte det jag.Nu har jag lyssnat både i dom små oh stora högtalarna och tycker fortfarande att det låter trimmad HD.Men,det är klart att gillar man twinnar så.
Har stått i depå många gånger och lyssnat på Duccar och tycker bara det låter slött(även R1 med sk.Big bang låter trötta).
När jag hör twinnarna tänker jag bara:där kommer en person som är lite udda,men rätt orginell(ungefär som Ugly Betty)Rolig att se på men rätt tröttsam.

Fortfarande ingen som reagerat?
Desmosedicin har två twinnar, mao är det en fyra.
Du får gilla precis vilket ljud du vill, men racka inte ner på något som inte stämmer överens med dina premisser.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Dessutom har R1:an en ojämn tändföljd, inte big bang. Men varför haka upp sig på detaljer?
 

Scorpiokid

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Malmö
Hoj
2009,Kawasaki zx-10
Ljud

Fortfarande ingen som reagerat?
Desmosedicin har två twinnar, mao är det en fyra.
Du får gilla precis vilket ljud du vill, men racka inte ner på något som inte stämmer överens med dina premisser.

Jo det stämmer,men dom tar ljävligt bra betalt för hojen.Däremot gillar jag lösningen där avgasröret går genom svingen.
Såg hojen förra eller för-förra mässan i Milano och Ducati kan Design.
Men,jag gillar inte den lite uppnästa stilen hos en del ägare(samma som du finner hos en del golfare).
Sedan tror jag inte att många Ducce-ägare skulle uppskatta om alla tomtar körde Ducati för då skulle ju inte dom tillhöra de utvaldas skara som sett ljuset.(då hade nog dessa ´´entusiaster´´ bytat till MV eller något annat orginellt).
 

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Kan inte släppa detta ljudet.......shit va elak den låter..

/J

Hyfsat skön snubbe med ciggen i mungipan... :)

Vet inte det jag.Nu har jag lyssnat både i dom små oh stora högtalarna och tycker fortfarande att det låter trimmad HD.Men,det är klart att gillar man twinnar så.
Har stått i depå många gånger och lyssnat på Duccar och tycker bara det låter slött(även R1 med sk.Big bang låter trötta).
När jag hör twinnarna tänker jag bara:där kommer en person som är lite udda,men rätt orginell(ungefär som Ugly Betty)Rolig att se på men rätt tröttsam.

Varför tjatar du om twinar efter ett ljudklipp med en Desmo??:va
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jo det stämmer,men dom tar ljävligt bra betalt för hojen.Däremot gillar jag lösningen där avgasröret går genom svingen.
Såg hojen förra eller för-förra mässan i Milano och Ducati kan Design.
Men,jag gillar inte den lite uppnästa stilen hos en del ägare(samma som du finner hos en del golfare).
Sedan tror jag inte att många Ducce-ägare skulle uppskatta om alla tomtar körde Ducati för då skulle ju inte dom tillhöra de utvaldas skara som sett ljuset.(då hade nog dessa ´´entusiaster´´ bytat till MV eller något annat orginellt).

Jajääädrar. Kul att det alltid finns sådana haters därute, för ducce skall man hata, man vet egentligen inte varför, men det bara är så.

Det är lite som med microsoft. :hihi Eller mitt hat mot Ullared (men det anser jag vara välgrundat, jag avskyr att behöva tampas med gulablendmorsor, skrikande ungar och barrikaderade mjölkdiskar). :mad: :D

Men att jämföra desmon med trimmad hd? :rofl
 

Scorpiokid

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Malmö
Hoj
2009,Kawasaki zx-10
Ljud

Jajääädrar. Kul att det alltid finns sådana haters därute, för ducce skall man hata, man vet egentligen inte varför, men det bara är så.

Det är lite som med microsoft. :hihi Eller mitt hat mot Ullared (men det anser jag vara välgrundat, jag avskyr att behöva tampas med gulablendmorsor, skrikande ungar och barrikaderade mjölkdiskar). :mad: :D

Men att jämföra desmon med trimmad hd? :rofl

Men du,det är ju känslor som skapar dynamik i samhället(även lasermän,tyvärr)om allt vore nollställt så vore det jävligt tråkigt.
Tänk om alla man skulle sätta på hade sett ut som t.ex.Mona Sahlin,då hade det inte blivit många bebisar.(bortsett från hennes ålder)
Nä,fram för mångfald inom hojvärlden,då kan var och en tycka att dom har det bästa och mest åtråvärda.
Jag gillar att retas lite grann och just om Ducce är det tacksamt att slänga skit på,det är nästan som att trampa i ett getingbo.
Vi är ju alla hojåkare,låt oss kramas.:krama
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Men du,det är ju känslor som skapar dynamik i samhället(även lasermän,tyvärr)om allt vore nollställt så vore det jävligt tråkigt.
Tänk om alla man skulle sätta på hade sett ut som t.ex.Mona Sahlin,då hade det inte blivit många bebisar.(bortsett från hennes ålder)
Nä,fram för mångfald inom hojvärlden,då kan var och en tycka att dom har det bästa och mest åtråvärda.
Jag gillar att retas lite grann och just om Ducce är det tacksamt att slänga skit på,det är nästan som att trampa i ett getingbo.
Vi är ju alla hojåkare,låt oss kramas.:krama

Jag kan nästan svära på att Mona är riktigt grym i sängen.
Hon kan inte ha fått många betäckningar genom åren.
Vifta med pillevippen där så ger jag mig fan på att den får en våldsam, kanske obekväm, något desperat men ändå entusiastisk behandling.
Så snacka inte skit om Mona ;)


EDIT:
Jag hade ynnesten att höra Ducatis GP-hoj 2003. (jaja, alla andra också)
Det första jag hörde när vi gick ur taxin i Brno var en Duccelimoj som laddade för fullt på rakan.
Dreglade som en något efterbliven unge. I flera minuter.
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jag kan nästan svära på att Mona är riktigt grym i sängen.
Hon kan inte ha fått många betäckningar genom åren.
Vifta med pillevippen där så ger jag mig fan på att den får en våldsam, kanske obekväm, något desperat men ändå entusiastisk behandling.
Så snacka inte skit om Mona ;)

Det enda sättet att få drulen att stå i givakt när man ser henne vore väl att steloperera den först..
 

Gixxer_Affe

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2010
Ort
Åland/Jomala
Hoj
2000, Suzuki GSXR600

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Okej 2 hjul för mycket men :rock:rock

[YOUTUBE-ID]fZMPDCNyQxE[/YOUTUBE-ID]

Denna är mysig med en riktig baslåda :yoparty

[YOUTUBE-ID]c-PNef6CMhg[/YOUTUBE-ID]
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Desmosedici låter som en trimmad HD?! Herregud, Revaxor finns på närmaste apotek. Fråga efter ekonomiförpackningen.

http://www.youtube.com/watch?v=tDUsbtx8-QY

Sen har jag skrivit det förut men det tål att upprepas:
Finns ingen MC-motor någonsin som når upp till en klassisk 2-ventils, luftkyld, torrkopplad slammerrova som på en gammelducce, med extra skrammelkit monterat:

http://www.youtube.com/watch?v=ZCRHCrWyfpw&feature=related

Men sen som ducatiägare är jag ju visst lite udda också. :rolleyes:
 

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Ort
I stan på landet.
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Kan inte släppa detta ljudet.......shit va elak den låter..

[YOUTUBE-ID]-oQE16LfGLg[/YOUTUBE-ID]

/J
Fy bubblan kamrater! Låter på pricken som huvudsnurrsungen i Exorsisten när Herr Sautan själv snackar goja genom munnen på henne. Blir ju inte bättre av att den ser ut som en haj som precis slagit sig med storhammaren på ena fenan samt inte fått käka småbarn på flera veckor.

Mumma! (hur ska jag kunna sova inatt...)
/perris
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top