Str3 R
Guest
Oftast hälsas jag på när jag kommer på min Traja, jag tycker det är så roligt och trevligt att bli hälsad på längs vägarna när man är ute och kör, för mig spelar det ingen roll vad folk sitter på och jag brukar hälsa på alla jag möter, på Trajan får jag oftast en vink tillbaka. Dock så är äldre dåliga på att hälsa tillbaka.
Men sitter jag på min gula gruspisk eller annan av hojarna jag äger så hälsas det inte trots att jag hivar ut vänsterhanden klart och tydligt och hälsar på alla jag möter… Jag tycker vi ska varann i trafiken.
Kör lugnt i sommarvärmen och tänk på att dricka ordentligt med vätska när det är varmt ute, man kör sämre med för lite vätska i kroppen.
Tjipp!
Men sitter jag på min gula gruspisk eller annan av hojarna jag äger så hälsas det inte trots att jag hivar ut vänsterhanden klart och tydligt och hälsar på alla jag möter… Jag tycker vi ska varann i trafiken.
Kör lugnt i sommarvärmen och tänk på att dricka ordentligt med vätska när det är varmt ute, man kör sämre med för lite vätska i kroppen.
Tjipp!