blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
handla trimm
Det låter för min del som ett skitbra alternativ. Kör på det.Supermoto skrev:Intressant tanke...
Men tänk om jag till slut fixar mitt bakhjul (och letar fram den extra framaxeln) och köper en transport. Tänk så enkelt det skulle vara att frakta ut båda våra hojar i skogen då. Skulle iofs vara roligare att köra ifrån dig på en mindre hoj men det får väl gå även med 650n
Nej.erik skrev:Jag tycker du ska satsa på en riktig bil. En sån här kanske?
TERMINATOR skrev:hoppas det för annars är det ingen idé att jag köper isdäck om ingen ska med ut, fått tag i däck behöver bara åka o hämta dom i karlstad
Var ju ute några ggr innan du köpte hojen.TERMINATOR skrev:då har du varit ute utan att säga till, bussigt
Mmm... Eller hur.TERMINATOR skrev:vet ett ställe som borde va kanon att åka på, kommer du ihåg den lilla båthamnen vi va och vände vid i mellösa??? rakt ut på sjön där finns massor med fruset utan hus i närheten
Kyckling skrev:Var ju ute några ggr innan du köpte hojen.
(Fast det kanske inte räknas som "I höstas" förståss...)
Mmm... Eller hur.
Det bodde ingen där mer än en sabla massa kossor som fick panik och rymde.
erik skrev:Mina isdäck kommer förhoppningsvis idag eller imorgon (hade visst varit slut hos leverantören) så själv lär du inte bli.
blom skrev:ni lär ju inte behöva ha någon brådis med isen än på ett tag
TERMINATOR skrev:vet ett ställe som borde va kanon att åka på, kommer du ihåg den lilla båthamnen vi va och vände vid i mellösa??? rakt ut på sjön där finns massor med fruset utan hus i närheten
ja det här måste vara rekordTERMINATOR skrev:nä det är fortfarande badbart, sanslöst vilket väder det är 5 gr varmt mitt i dec, det kommer bli en grön (h)jul
Supermoto skrev:Knappt 10cm på axsjön i helgen som var tydligen trots värmen. Men det lär ju inte bli tjockare om värmen håller i sig....
http://kartor.eniro.se/query?what=m...t_code=&ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols=TERMINATOR skrev:var ligger den??
TERMINATOR skrev:var ligger den??
TERMINATOR skrev:Fredag 12:00
Omkring halvklart och uppehåll.
-11 till -4
Nordost 3 m/s
Lördag 12:00
Mulet men uppehåll.
-12 till -5
Nordväst 3 m/s
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|