här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ett par annonstips....

Den svarta längst ner säljes för ynka 56000:-
Dock står den i England
RÅSNYGG !!!

Eller den här 650n från 2003 för ynka 26000 (oxå england)

husaberg0027bo.jpg

husaberg0043pd.jpg

Bifogat

• blackblueberg_new2.jpg
    blackblueberg_new2.jpg
    140.5 KB · Visningar: 35
  • blackblueberg_new1_.jpg
    blackblueberg_new1_.jpg
    140.9 KB · Visningar: 45

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mr Vader skrev:
ja du ser... då finns det väl ingen vettig att prata med där längre... :huvet

dom är skyldiga mej ett par handskar, lämnade in dom för 3 månader sen, ska ringa i morrn och säga åt dom att om inte jag har min handskar på fredag så drar jag in konsumenverket i det hela, börjar ledsna på dom

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
dom är skyldiga mej ett par handskar, lämnade in dom för 3 månader sen, ska ringa i morrn och säga åt dom att om inte jag har min handskar på fredag så drar jag in konsumenverket i det hela, börjar ledsna på dom
håll oss uppdaterade.. det kan bli jäkligt intressant :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kycklofant :hördu

Dags att handla nu.... :tummenupp :banana

Bifogat

• hb50jr.jpeg
    hb50jr.jpeg
    26.1 KB · Visningar: 51

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
håll oss uppdaterade.. det kan bli jäkligt intressant :)

Här kommer lite, åkte i förmiddags till speed, när jag kom dit fick jag vänta en bra stund, till slut fick jag snacka med rätt person, frågade då hur det går med mina handskar som hon skulle lämna till duells i början av okt när hon va där, jag får till svar att nää dom har inte hört av sig om det......tystnad.... nähää säger jag men det är ju lång tid sen jag lämnade in dom för typ 3 månader sen....tysnad igen........jag lämnade inte in dom fören i okt........och föresten så åker du väl inte nu så så brottom är det väl inte........... jag svarar då "jo jag kör året runt och det ska inte ta så lång tid som det har gjort......... jag ringer så snart jag hör något säger hon då, ok säger jag och åker hem.

direkt hemma så ringer jag duells och blir kopplad till reklamations avd, snackar med en kille där som få en skopa skit för dom har så JÄVLA dåliga återförsäljare..... han visste inget om mina handska men skulle forska i detta under dagen och återkomma.

nu för en stund sen ringde luren och det va från duell´s dom har inte fått mina handska från posten säger han då... jaha du sa jag dvs dom har inte skickat dom alls( läs högre upp "hon skulle lämna dom när hon skulle dit")
.......................TYST I LUREN::::::::::::::::::::::::::::::
killen från duells säger att han får handskarna i morrn eller senast övermorgon ska ta tag i detta omgående när han får handskarna och fixa det för det har tagit så lång tid bla bla bla, så nu ska det bli skoj att se vad som händer

fortsättning följer

SPEED KOMMER JAG ALDRIG ATT REKOMENDERA ELLER HANDLA PÅ MER

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE