här snackar VI motard

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
TERMINATOR skrev:
nu för en stund sen ringde luren och det va från duell´s dom har inte fått mina handska från posten säger han då... jaha du sa jag dvs dom har inte skickat dom alls( läs högre upp "hon skulle lämna dom när hon skulle dit")
.......................TYST I LUREN::::::::::::::::::::::::::::::
killen från duells säger att han får handskarna i morrn eller senast övermorgon ska ta tag i detta omgående när han får handskarna och fixa det för det har tagit så lång tid bla bla bla, så nu ska det bli skoj att se vad som händer

SPEED KOMMER JAG ALDRIG ATT REKOMENDERA ELLER HANDLA PÅ MER
hon har inte gjort ett skit mao... :huvet

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kolla

nya

profilen

<--
<--
<--

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Mr Vader skrev:
:hördu det är jävligt dags att uppdatera avataren... det är 3:e advent idag... :fakta
mmm, jag vet. har inte orkat byta :argpådato (skoj smiley)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kyckling skrev:
Åh, förlåt. Men den STOORA länken till annonsen i hans signatur förvirrade mig. :rolleyes:
Ett litet förbiseende från min sida :brinnerup
Dock borde du varit så smart att du insett det när du såg att länken inte ledde nånstans eller när du glodde i profilen (OCH VAR FAN ÄR NU "PETA-PÅ" SMILEYN!!!!!) :fatta! (i brist på bättre, orkar inte leta efter andra)

Så nu är ju frågan: A) Köpa en FE450 04 / 05 eller B) Köpa en liten transport typ Pegga Expert och få lite pengar över eller C) Köpa en stooor transport typ LT35 och lägga till pengar eller D) Nåt helt annat???

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermuppo skrev:
Ett litet förbiseende från min sida :brinnerup
Dock borde du varit så smart att du insett det när du såg att länken inte ledde nånstans eller när du glodde i profilen (OCH VAR FAN ÄR NU "PETA-PÅ" SMILEYN!!!!!) :fatta! (i brist på bättre, orkar inte leta efter andra)
Eller så såg jag att det fattades en hoj (Eller två? Stog det inte en R6'a också förut) men ville tyka lite om den glömda länken. :7peta

Supermuppo skrev:
Så nu är ju frågan: A) Köpa en FE450 04 / 05 eller B) Köpa en liten transport typ Pegga Expert och få lite pengar över eller C) Köpa en stooor transport typ LT35 och lägga till pengar eller D) Nåt helt annat???
Med tanke på hur det gått med alla andra transporter du köpt så skulle jag säga att det nog är pengar i sjön med ett sånt köp. :brinnerup

Köp en enduro du. :tummenupp
(Jävlar vad jag ska tjata ut dig i skogen sen :D ).

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kyckling skrev:
Eller så såg jag att det fattades en hoj (Eller två? Stog det inte en R6'a också förut) men ville tyka lite om den glömda länken. :7peta
Aha, vi andra trodde som vanligt du var krkad och inte fattade...
Men ok, då är jag med. Och visst förtjänade jag det, det håller jag med om super:fatta!moto

Kyckling skrev:
Med tanke på hur det gått med alla andra transporter du köpt så skulle jag säga att det nog är pengar i sjön med ett sånt köp. :brinnerup

Köp en enduro du. :tummenupp
(Jävlar vad jag ska tjata ut dig i skogen sen :D ).
Intressant tanke...
Men tänk om jag till slut fixar mitt bakhjul (och letar fram den extra framaxeln) och köper en transport. Tänk så enkelt det skulle vara att frakta ut båda våra hojar i skogen då. Skulle iofs vara roligare att köra ifrån dig på en mindre hoj men det får väl gå även med 650n :tomten

En tanke är att lägga en del av pengarna på ett sånt HÄR och resten på en billigare transport.... Smart? NEJ! Skoj? JAJEMENSAN!!!!

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras