här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kyckling skrev:
Jag skiter väl för faan i vad REPSOL-Hondan har för färger ditt klappdumma spånhuvud. :mad:

CASTROL-Honda (som jag skrev) däremot har färgerna Grön vit röd.
Läs om läs rätt din lilla smygdyslektiker. :fatta!

Och JA jag förstod varför den fått de färgerna. Men det är lik förbannat samma. :tummenupp
Castrol - Repsol.... bla bla bla :brinnerup

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
:hördu Blompa

Köp den här !!! :tummenupp

Går som ett skållat men kräver en del mek (ramlager osv). EN "turn-key" vinnarhoj. Fast den har såklart inget t-lås, höhö

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blom skrev:
ja det ska bli mycket trevligt.. får knalla in och kolla läget någon dag :)
Menade alltså inte leverans till SPEED utan till den lycklige killen som beställt en hoj (inte via SPEED). Så det blir svårt att knalla in nånstans och glo. Jag har inte så höga förväntningar på att de kommer få hem nån sådär direkt.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Supermoto skrev:
Menade alltså inte leverans till SPEED utan till den lycklige killen som beställt en hoj (inte via SPEED). Så det blir svårt att knalla in nånstans och glo. Jag har inte så höga förväntningar på att de kommer få hem nån sådär direkt.
du den som lever får se ;) och speed brukar jag inte springa hos så jävla offfffta :D

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
blom skrev:
du den som lever får se ;) och speed brukar jag inte springa hos så jävla offfffta :D
tacka faan för det... konstigare butik får man leta efter, har ingen service alls när det gäller att sälja hoj... tillbehör och reservdelar har de lite mer koll på iallafall...
slutsatsen måste bli att det är en personalfråga...

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Mr Vader skrev:
tacka faan för det... konstigare butik får man leta efter, har ingen service alls när det gäller att sälja hoj... tillbehör och reservdelar har de lite mer koll på iallafall...
absolut håller med till 110%

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Mr Vader skrev:
jag är inte så impad över reservdelskillarna/tjejerna heller, ringer numer alltid till Västerås när jag har frågor. dom kan iaf. svara, eller rättare sagt, dom svarar i telefon. :tungan

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
jag är inte så impad över reservdelskillarna/tjejerna heller, ringer numer alltid till Västerås när jag har frågor. dom kan iaf. svara, eller rättare sagt, dom svarar i telefon. :tungan
nä jag fick fan vänta i över tre månader på att min hoj skulle plockas ihop :död

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
crashtestdummy skrev:
sant... det tog ca: 3 månader för dem att få hem ett nyckelämne... men killen på reservdelar kör RSV och var trevlig iallafall... :tungan

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mr Vader skrev:

hade, han som kan något har slutat

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
alla som jobbar på speed värkar ju sluta rätt så snart.. det delas nog inte ut så jävla mycket guldklockor där inte

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!