TERMINATOR skrev:nää alvarligt talat, jag hade under min skoltid klasskompisar som bodde på vin ön, dom berättade att vägvärket inte öppnade isvägen förens det va 20 cm
Vägverket är ena riktiga fegisar!
TERMINATOR skrev:nää alvarligt talat, jag hade under min skoltid klasskompisar som bodde på vin ön, dom berättade att vägvärket inte öppnade isvägen förens det va 20 cm
Tengil skrev:Vägverket är ena riktiga fegisar!
Jamen pucko! Vågorna står ju inte stilla fattar du väl.crashtestdummy skrev:tänk om det är en vågdal under just där du står då :kocko
ja men du skrev ju att dom gick sönder direKct ju. :kockoKyckling skrev:Jamen pucko! Vågorna står ju inte stilla fattar du väl.
De rör ju på sig, det har du väl sett på sommaren när man badar.
Så det blir ju bara en kort stund som det fattas vatten.
Hur kocko får man bli egentligen. :kocko
Appropå vågor och is så är det rätt fränt när det går vågor under isen och man känner att man rör sig upp och ner. Stod vid en bryggstolpe och trodde jag hade tappat bort ballanssinnet för det känndes som det gunga och när man kolla på stolpen så såg man hur isen höjdes och sänktes.Kyckling skrev:Jamen pucko! Vågorna står ju inte stilla fattar du väl.
De rör ju på sig, det har du väl sett på sommaren när man badar.
Så det blir ju bara en kort stund som det fattas vatten.
Hur kocko får man bli egentligen. :kocko
VAFFAAAN!!! Passar'e annars smäller'e!! Nakcskått direkct!crashtestdummy skrev:ja men du skrev ju att dom gick sönder direKct ju. :kocko
:cornKyckling skrev:VAFFAAAN!!! Passar'e annars smäller'e!! Nakcskått direkct!
Ja just det. Har inte mailat än, min dator muppar sig som f-n så det mesta strular med internet bla. Pratade med Billy idag, han var på marieberg och julhandla så jag fick inga priser men ska ringa i morgon igen.TERMINATOR skrev:Evil hur gick det med däcken?????
newstead skrev:Idag är det töväder... blir inte så tjock is då
Supermoto skrev:Mouhahahahaaaaaaa
Hur glada blev de när du burnade på parketten då?Supermoto skrev:Mouhahahahaaaaaaa
nice, rejkad gaffel och allt den där får du ta med om vi ska köra på lagret.Supermoto skrev:Mouhahahahaaaaaaa
Evil M skrev:Tjo i stugorna! Jag var nere på på sjön här hemma idag och kolla läget med istjockleken. Ser lovande ut som f-n. Hade jag haft dubbisar på hojen idag hade jag lagt premiär turen på isen. Den var minst 15cm tjock tjärnis. En nackdel bara är denna jäkla snö som far ner från himlen, har tyvärr inget att ploga med heller
Hoppas Billy får hem däcken i mellandagarna.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|