Kyckling skrev:Då är det dags att dra sista repan med odubbat nu m.a.o så man kan kränga om sen.
Ska vi ta och köra en nyårskortege på lördag?
Kyckling skrev:Då är det dags att dra sista repan med odubbat nu m.a.o så man kan kränga om sen.
Supermoto skrev:Mouhahahahaaaaaaa
Tengil skrev:Kan vi få en testrapport?
Skulle kunna vara kul.erik skrev:Ska vi ta och köra en nyårskortege på lördag?
Snyggt att förklara på akuten sen då.erik skrev:Jag tror gips-jocke kraschat och brutit nåt ben, det gör han ju med jämna mellanrum och nu var det ett tag sedan sist. Dessutom blir ju skelettet vekare med åren...
Kyckling skrev:Snyggt att förklara på akuten sen då.
Hur gick det här till?
Jo jag rundade soffan på yttern med lite sladd för att klara bokhyllan när jag fick kast och brakade in i moster Gerda och... Ja hon sitter ju här ute i väntrummet förresten... Vi tror att hon brutit armen...
O.s.v
TERMINATOR skrev:Inskickat av erik
Ska vi ta och köra en nyårskortege på lördag?
Skulle kunna vara kul.
ska vi sätta på isdäck i stället och åka som fan på en sjö
Evil M har mätit isen på någon sjö och det va ca 15 cm
Kyckling skrev:MEN LÄR DIG QUOTE:A ORDENTLIGT FÖR SATAN!!!
edit: i nästa inlägg kunde du ju, vad duktig du är...
Nä se det ska vi inte. För då måste jag först kränga däck och sen om det ska köras så mycket ska det servas innan också och det har jag varken tid eller lust med innan nyår.
Men en liten snabbsväng runt innerstan innan man byter däck m.m kan jag tänka mig.
TERMINATOR skrev:blir inget med det för jag lämnar nog in mina hjul i dag för krängning
det är mysigterik skrev:Kräng själv latmask
har inga järnerik skrev:Kräng själv latmask
Har kört ett varv inne i garage bara. Den startade så fint så fint. Klart bättre än jag oroat mig för. Nedan ses bild på den i dekaltrimmat utförande...Tengil skrev:Kan vi få en testrapport?
Kan bryta nåt av dina benerik skrev:Jag tror gips-jocke kraschat och brutit nåt ben, det gör han ju med jämna mellanrum och nu var det ett tag sedan sist. Dessutom blir ju skelettet vekare med åren...
ROLIGT!!Kyckling skrev:Snyggt att förklara på akuten sen då.
Hur gick det här till?
Jo jag rundade soffan på yttern med lite sladd för att klara bokhyllan när jag fick kast och brakade in i moster Gerda och... Ja hon sitter ju här ute i väntrummet förresten... Vi tror att hon brutit armen...
O.s.v
Kränga dubbdäck är fan allt annat än mysigt!!!blom skrev:det är mysigt
ja alla tycker vi olika i världenSupermoto skrev:Kränga dubbdäck är fan allt annat än mysigt!!!
blom skrev:ja alla tycker vi olika i världen
Tengil skrev:Jag tyckte det var mysigt förra vintern/våren när vi mysmeka med folköl i lokalen...
erik skrev:Ska vi ta och köra en nyårskortege på lördag?
TERMINATOR skrev:våra planer för nyår är ändrade så blir det något på dagen med hoj så är jag på
ja på den tiden var det aldrig några problem, man körde om det var både -2 ovh -22, regnade det såg man det som en utmaningerik skrev:Vi får se, jag har slitna gatdäck monterade... Fast det gick ju "bra" att åka moppe på vintern så varför inte.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|