Supermoto skrev:oooooooooo, n blev jag sådär sugen igen.....
bäst jag går och äter
Blev du mätt eller är plånboken tom nu?
Supermoto skrev:oooooooooo, n blev jag sådär sugen igen.....
bäst jag går och äter
Ghost skrev:Blev du mätt eller är plånboken tom nu?
Supermoto skrev:Tror det där är ett riktigt bra köp förresten.
TERMINATOR skrev:Jag trottsade kylan och bytte startrelä idag, ujujuj va fint den startade alla 20 ggr jag provade
japp preciserik skrev:Du kände att just 20 startförsök behövdes för att bevisa att det funkar bättre nu? Jag tror 19 är tillräckligt.
Supermoto skrev:Jag har hört att det är exakt 20 ggr man kan starta en sån hoj (utan att köra nåt) innan batteriet pensionerar sig för gott.....
TERMINATOR skrev:ska ju endå sälja den idag
erik skrev:Jasså? Blir det äntligen husaberg?
TERMINATOR skrev:får se vad det blir, ska kolla med sankte per, jag frös nämligen ihjäl i garaget förut
Tjena Termiten!! Nu har min motard levererats, med ALLT trim som gick att få tag på, helsystem, headers, trottle, munstycken, Rally kamm, och 14/40 drev.TERMINATOR skrev:Jag trottsade kylan och bytte startrelä idag, ujujuj va fint den startade alla 20 ggr jag provade
erik skrev:Du ska väl ha en banhoj i alla fall? Då är det ju husa som gäller.
Maffan skrev:Tjena Termiten!! Nu har min motard levererats, med ALLT trim som gick att få tag på, helsystem, headers, trottle, munstycken, Rally kamm, och 14/40 drev.
Killer sommar, motarder mot Blomman i sommar?
Jag har antagligen en superfin 04a till salu nar jag kommer hem... har inte riktigt bestamt mig for om jag vill gora mig av med den an, men jag maste nog. *suck*TERMINATOR skrev:får se vad det blir, ska kolla med sankte per, jag frös nämligen ihjäl i garaget förut
Supermoto Nu ger vi oss ut i kylan för att glo på stubbrejs eller vad detnu kan kallas om det är 30cm snö överallt...[/QUOTE skrev:
Supermoto skrev:Du kan sluta nu. Det är ändå ingen som tror på dig. Vi vet att n isitter i en källare i norra tyskland och leker att ni är i solen på fina banor osv
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|