här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ghost skrev:
Blev du mätt eller är plånboken tom nu? :näsblod
:lol :hihi

Plånboken var rätt tom redan innan. Men som tur var blev magen lite tjockare av maten.

Tror det där är ett riktigt bra köp förresten.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jag trottsade kylan och bytte startrelä idag, ujujuj va fint den startade alla 20 ggr jag provade :tummenupp :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
Jag trottsade kylan och bytte startrelä idag, ujujuj va fint den startade alla 20 ggr jag provade :tummenupp :tummenupp

Du kände att just 20 startförsök behövdes för att bevisa att det funkar bättre nu? Jag tror 19 är tillräckligt. :tungan

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag har hört att det är exakt 20 ggr man kan starta en sån hoj (utan att köra nåt) innan batteriet pensionerar sig för gott.....

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
Jag har hört att det är exakt 20 ggr man kan starta en sån hoj (utan att köra nåt) innan batteriet pensionerar sig för gott.....

Det gäller Honda XR, Yamahan ska visst klara 23 enligt de som vet.
:D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
TERMINATOR skrev:
Tjena Termiten!! Nu har min motard levererats, med ALLT trim som gick att få tag på, helsystem, headers, trottle, munstycken, Rally kamm, och 14/40 drev.

Killer sommar, motarder mot Blomman i sommar? :yoparty

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja du din spettekaka jag ska personligen köra 8 kring dig :hihi

termo ska ju ha en hoj som han kan putsa på.. för det är han fan världsmästare på :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
Du ska väl ha en banhoj i alla fall? Då är det ju husa som gäller.

jag ska inte byta, det va jag och jocke som skojade om att jag frösihjäl igaraget och han undrade vad jag skulle göa med den nu när jag va död, och jag sa att jag skulle kränga den till sankte per, så nää inget byte på g

Maffan skrev:
Tjena Termiten!! Nu har min motard levererats, med ALLT trim som gick att få tag på, helsystem, headers, trottle, munstycken, Rally kamm, och 14/40 drev.

Killer sommar, motarder mot Blomman i sommar? :yoparty

sen vill jag inte sälja heller för om den den där jävla mårten gås från reservdanmark kommer på sin motard med extra allt så vill jag kunna köra ifrån honom på motardbanan med blom bak på, byter jag så blir det ingen sport :hihi :hihi :hihi :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TERMINATOR skrev:
får se vad det blir, ska kolla med sankte per, jag frös nämligen ihjäl i garaget förut
Jag har antagligen en superfin 04a till salu nar jag kommer hem... har inte riktigt bestamt mig for om jag vill gora mig av med den an, men jag maste nog. *suck*

Har har det for ovrigt varit drygt 20 grader i skuggan, sol, sol, sol och var 5e bandag. Nu tar vi en valfortjant vila och sa tavlar killarna pa sondag.

Vi var pa Finestrat igar och korde en vansinnigt kul bana! Tyvarr fick vi inte kora pa grusdelen, men inte var jag ledsen for det.

Forvanansvart skadefritt an sa lange. *peppar* Jag rammade en acklig aransch hoj bakifran idag, men Husan blev inte smittad, dock sprack hon lite i vanster kylvinge, sa jag behovde laga med sivlertejp. *s*

Ha det bast, motardkompisar! :krama Imorgon ar det playan som galler, rejsbrannan ar redan att faktum och nasan lyser som en lanterna! :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du kan sluta nu. Det är ändå ingen som tror på dig. Vi vet att n isitter i en källare i norra tyskland och leker att ni är i solen på fina banor osv

:huvet

Eller så har ni det alldeles alldeles underbart :)

Nu ger vi oss ut i kylan för att glo på stubbrejs eller vad detnu kan kallas om det är 30cm snö överallt...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Supermoto skrev:
Du kan sluta nu. Det är ändå ingen som tror på dig. Vi vet att n isitter i en källare i norra tyskland och leker att ni är i solen på fina banor osv

Snon har sin charm den med, men den far garna vara borta nar vi kommer hem nasta sondag! Det blir ingen playa idag, det blaser sa att det ar kallt. Ska skaffa lite farg pa kroppen vid poolkanten senare i em istallet. Men det dar med banorna kanske bara var en fantasi anda? :va

Hoppas stubbracet var kul! :krama

(Ni far lasa om lagret i IB senare i var, kommer nog bli ett eget reportage. Anders Wallsten ar har och plagar oss i depan.)

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Någon som vill åka is i morgon? Var och kolla lite idag vid Rudviken, dom hade plogat i går men det snöa lite lite i natt så det var ytterst lite snö på banan. Den har blivit lite smalare än sist på vissa partier men dom som var där idag såg inte ut att lida av det. Jag funderar på att åka dit i morgon iaf men har inte bestämt mig än.

Nu var det inga vattenbad på banan heller :)

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin