TERMINATOR skrev:sen vill jag inte sälja heller för om den den där jävla mårten gås från reservdanmark kommer på sin motard med extra allt så vill jag kunna köra ifrån honom på motardbanan med blom bak på, byter jag så blir det ingen sport
kommer bli kul att se dig överhuvudtagentMaffan skrev:He he,, jag körde bana idag, och det kommer bli skoj o se dig med han bak på,,
blom skrev:kommer bli kul att se dig överhuvudtagent
av olika orsaker åker jag inte bakpå en hoj, eller av en orsak åker jag inte bakpå din hoj med dig som förare ska jag väl kanske sägaTERMINATOR skrev:ja då får du sitta baklänges
Du ska inte vara rädd... Vi finns här för dig.blom skrev:av olika orsaker åker jag inte bakpå en hoj, eller av en orsak åker jag inte bakpå din hoj med dig som förare ska jag väl kanske säga
blom skrev:av olika orsaker åker jag inte bakpå en hoj, eller av en orsak åker jag inte bakpå din hoj med dig som förare ska jag väl kanske säga
handlar inte om att vara rädd, vill ha lite fartkänsla när jag åkerKyckling skrev:Du ska inte vara rädd... Vi finns här för dig.
Supermoto skrev:Har förmodligen hittat en isbana till nästa helg. Lite halvprivat dock.
Hör av er om ni vill köra
Supermoto skrev:Söndag it is then. Hoppas jag. Ska kolal lite noggrannare med plogpersonalen osv.
Watch this space...
erik skrev:Då är det bara att fixa hojen alltså.
TERMINATOR skrev:vad har du att göra kalle??
Supermoto skrev:
erik skrev:Byta kolvuppstudsarfjädrar och jacka kolven.
Nejdå, jag ska fixa lite med elen och lite annat smått, helljusindikaor och cykeldator m.m. Måste även plugga ett hål i givaren till hastighetsmätaren så den inte blir blöt... Inga stora saker men det måste göras, ska försöka antingen imorgon eller på torsdag.
Kolla igen så ska du få se på annat...
TERMINATOR skrev:hehehe jag sköter teamsäkerheten haha
har du nr 0???
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|