erik skrev:2131671Idag har jag och termo mfl. gjort en insats på banan. Det slutade med bogsering av bilen till verkstad.
berätta mererik skrev:2131671Idag har jag och termo mfl. gjort en insats på banan. Det slutade med bogsering av bilen till verkstad.
blom skrev:2132107berätta mer
erik skrev:2132132Banan: Fångstnät, banmarkering och staket sattes upp.
Bilen: Startade bilen pch åkte ner till crossbanan för att kolla lite när vi var klara, när vi skulle därifrån ville inte bilen. Felkoden indikerar att varvtalsgivaren ej ger signal, det har hänt förut men då startar den alltid efter 2-3 försök. Nu ville den inte alls trots att vi var på och petade på både kablar och kontakter till givaren.
när ska du ta din första träning?TERMINATOR skrev:2134399jaha då har man gjort en kväll till på banan, ujujuj va fint det kommer att bli där ute i sommar
blom skrev:2134633när ska du ta din första träning?
Hur begagnade är de? Och vilken blandning? Kan tänka mig att ta nåt, vet att Lasse är intresserad också.erik skrev:2134783Någon som har behov av beg. Dunlop slicks 165/55?
Vad är det för skiva du saknar? Om det är det enda du har att skylla på har jag en 310 skiva över som du kan få låna sålänge.TERMINATOR skrev:2134813när jag fått min nya bromsskiva
RookieSM skrev:2134825Hur begagnade är de? Och vilken blandning? Kan tänka mig att ta nåt, vet att Lasse är intresserad också.
Vad är det för skiva du saknar? Om det är det enda du har att skylla på har jag en 310 skiva över som du kan få låna sålänge.
ja kanske det.. pris?erik skrev:2134783Någon som har behov av beg. Dunlop slicks 165/55?
TERMINATOR skrev:2134399jaha då har man gjort en kväll till på banan, ujujuj va fint det kommer att bli där ute i sommar
Sätta ihop en bunt däck. Lägga ut massa grus på bra ställen. Däckstravar som skydd för publiken på ett par ställen. Massa kubik med grus ska spridas ut. Säkert mer ändå som jag glömt.erik skrev:2135429Hur långt kom ni? Vad är kvar att göra?
Supermoto skrev:2135553Sätta ihop en bunt däck. Lägga ut massa grus på bra ställen. Däckstravar som skydd för publiken på ett par ställen. Massa kubik med grus ska spridas ut. Säkert mer ändå som jag glömt.
Sen ska det såklart snyggas upp allmännt där ute, kratta ut matjord att så gräs i, måla om grejer osv osv.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |