blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
hur gick det termo?
blom skrev:2126515hur gick det termo?
Kyckling skrev:2127190Inte för att det är nån som bryr sig men vår vän Mario har ju kört race igen.
Nu har han växt ur sandlådan (amatörklassen) och tampas med de stora pöjkarna. Det gick väl sådär...![]()
(Nää han är så duktig så).![]()
![]()
Race 1: 22:a plats med en bästa tid på 1:49.439 (Segrare Johan Ejdehage 1:36.992).
Race 2: 20:e plats med en bästa tid på 1:48.259 (Segrare Joakim Engström 1:37.838).
Swedie däremot lyckades tydligen vurpa och slå sig, så han körde inget race alls.![]()
Han hade en bästa träningstid på 1:41.644. men av övriga tränings/tävligstider att dömma kan det ha varit torrt på träningen och blött på racen?
(Marios bästa tid på träning var f.ö. 1:37.647)
Heja Mario!!Kyckling skrev:2127190Inte för att det är nån som bryr sig men vår vän Mario har ju kört race igen.
Nu har han växt ur sandlådan (amatörklassen) och tampas med de stora pöjkarna. Det gick väl sådär...![]()
(Nää han är så duktig så).![]()
![]()
Yasha skrev:2127337Heja Mario!!Jag tycker det var kanonbra gjort!
Hur gick det för Stefan då?
Nej absolut inte. därav "(Nää han är så duktig så).erik skrev:2127329Det var väl inte så illa, ingen av oss andra skulle gjort det bättre i alla fall.
Kopplingsgrejset lossade inne vid styret och vandrade ut mot handtaget = när jag kopplade ur oich växlade ner för att sen få motorbroms hände inget eftersom kopplingsgreppet fastnade mot handtagsskyddetKyckling skrev:2128664Nej absolut inte. därav "(Nää han är så duktig så).![]()
"
Jag är skitimpad helt enkelt. Kul att känna nån som faktiskt är såpass duktig.![]()
Jocke, jår maj ajdåålllll!![]()
![]()
![]()
![]()
Så vad var det för vajsing med kopplingen då?
(Och vad fick du lära dig för knep med brillorna?)
blom skrev:2129731fan vill ju jag oxå ha
men jag har ju något annat junkTERMINATOR skrev:2129805beställ det då, ligger på comhem.
hoppas dom hinner koppla in det tills i kväll
blom skrev:2129851men jag har ju något annat junk
oki.. vad kostar det? har du koll på detTERMINATOR skrev:2129867ofan, trodde att öbo har comhem i alla sina fastigheter, men kolla vilka olika leverantörer som kan lev. sportexpressen fanns fler såg jag
för hur länge då? är jäkligt oinsattTERMINATOR skrev:2130192468 kr
ja det kan det ju vara värtTERMINATOR skrev:213020839 kr / månad
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |