TERMINATOR skrev:2135969nu drar jag och provar hojen
Gick det bra eller som vanligt?
TERMINATOR skrev:2135969nu drar jag och provar hojen
Det gick såklart skiitbra. JAG var ju med.erik skrev:2136282Gick det bra eller som vanligt?
Kyckling skrev:2136676Var ju inga problem med den där, jag förstår inte vad ni hållit på med?![]()
Går rykten om att du varit där och sparkat dig trött utan vidare framgång.erik skrev:2136688Snacka om formell kille, tilltala termo med "ni".![]()
blom skrev:2137261trevligt att allt funkar.. hur funakde det med att köra med ställning på bilen?
TERMINATOR skrev:2137269inga problem, jag köper en
Kyckling skrev:2136705Går rykten om att du varit där och sparkat dig trött utan vidare framgång.![]()
erik skrev:2135071Däcken är beg. vet ej skick, pris eller hur många som finns. Gummiblandning okänd.... Vet mer på lördag, blir det inte så många behåller jag dem själv och blir det över så säljs de till bra pris.
TERMINATOR skrev:2137419nu väntar vi med spännig på vad blom har köpt
erik skrev:2137435KTM 578 och en 12 meters trailer som är inredd som både bostad och verkstad tror jag, men jag kan ha fel...![]()
Kanske en 560 SMR bara för att jävlas med alla?TERMINATOR skrev:2137644ja det visar sig, men det är inte den i trollhättan sa han i går
just nu har jag lite bekymmmmmmer med en busserik skrev:2137435KTM 578 och en 12 meters trailer som är inredd som både bostad och verkstad tror jag, men jag kan ha fel...![]()
blom skrev:2137697just nu har jag lite bekymmmmmmer med en buss![]()
blom skrev:2137697just nu har jag lite bekymmmmmmer med en buss![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |