här snackar VI motard

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Mattias650 skrev:
2249159 Men saken är den att den senaste veckan har jag kört mer än på väldigt länge... :)

Så den får vara kvar. :blah

Hörni, kan inte ni följa med på tävlingen i Linköping på torsdag?
Vi behöver verkligen fler funkisar!!
Det är ju många från Örebro som ska hit, så det är säkert bara att åka med dem! :tummenupp

Utan funkisar blir det tyvärr ingen tävling....:(

Hoppas ni kan ställa upp!

Mvh
Sara
sammankallande LMS Supermoto

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2249208 Ey, det är fotboll ikväll!
:va v ad är det..

inte en någon som ska träna då.. tänkte att det kunde vara bra att köra blött med slicks.. eller ska man sikta på att göra iordning hojen idag så den är fighter klar tills på torsdag :cdevil :kulspruta :cdevil

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Klart du ska träna om du vill det, jag åker dit en stund iaf och kollar så det inte dyker upp nån långväga gäst, kommer det ingen före halv sex sticker jag hem igen.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2249234 :va v ad är det..

inte en någon som ska träna då.. tänkte att det kunde vara bra att köra blött med slicks.. eller ska man sikta på att göra iordning hojen idag så den är fighter klar tills på torsdag :cdevil :kulspruta :cdevil

Jag hinner inte träna, får ladda inför torsdagen istället.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ähh :gnissla nu blir det ingen träning för mig idag.. nu är hojen klar och redo för torsdagen. erik har du bra saker att kränga däck med? och hur snabb är du på att göra det :D.. får nämligen mina regnsulor på plats i linköping på torsdag.

har kollat och mailat på den lille KTMen :9

mackapacka ska du inte köra något själv idag.. jag tror inte att det kommer komma så många idag tyvär. lite surt att jag inte har mina regndäck för då skulle jag med glädje lägga några varv :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Jag tror inte heller det kommer några men det känns som vi har lite skyldighet att vara där om det nu mot alla odds dyker upp någon. :)

Edit: Solen skiner och det är torrt, du behöver inga regndäck.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2249564 erik har du bra saker att kränga däck med? och hur snabb är du på att göra det :D.. får nämligen mina regnsulor på plats i linköping på torsdag.

Jag har prylar att kränga med, snabb vet jag inte men jag har gjort det ett par gånger i alla fall...

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
7 stycken kom så det blev inget halv sex för mig. Torrt var det och lagom fuktighet i gruset, där missade du nåt blom. :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2250268 7 stycken kom så det blev inget halv sex för mig. Torrt var det och lagom fuktighet i gruset, där missade du nåt blom. :)
jag vet :gnissla kommer hem och har fixat hojen.. vad ser jag.. det klarnar upp och gud skriker NU SKA VI KÖRA MOTARD

erik då kanske kanske kanske du kan hjälpa mig om det nu skulle bli så :pannkyss

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2251198 erik då kanske kanske kanske du kan hjälpa mig om det nu skulle bli så :pannkyss

Det går säkert att ordna. Jag har förhoppningsvis med mig extra fälgar så det kan bli trångt i min bil, i så fall får du ta däckverktygen i din buss men det kan vi prata om på torsdag morgon.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2251257 Det går säkert att ordna. Jag har förhoppningsvis med mig extra fälgar så det kan bli trångt i min bil, i så fall får du ta däckverktygen i din buss men det kan vi prata om på torsdag morgon.
:tummenupp

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
erik skrev:
2251257 Det går säkert att ordna. Jag har förhoppningsvis med mig extra fälgar så det kan bli trångt i min bil, i så fall får du ta däckverktygen i din buss men det kan vi prata om på torsdag morgon.
Men vilka däckverktyg sen då.. ojojoj. Funkade ju hur bra som helst. Tack för lånet idag erik. :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2249564erik har du bra saker att kränga däck med? och hur snabb är du på att göra det :D..

Krängde båda däcken på under 25 min idag. Vet ej hur lång tid det tar för proffsen men nu vet du vad du ska klå för tid i alla fall.... :D

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
crashtestdummy skrev:
2252860 Men vilka däckverktyg sen då.. ojojoj. Funkade ju hur bra som helst. Tack för lånet idag erik. :tummenupp

Hittar inte annonsen nu men det finns (eller fanns i alla fall) här på forumet. Grejorna kostade under 1000:- och då ingick den prylen ni använde, träramen och en balanseringsställning. Jag har redan tjänat in det jämfört med att gå till däckverkstad och betala för arbetet.

newstead skrev:
2252885 Det är jag som ska tacka för lånet :fatta!

Tack för lånet Erik! :tummenupp

Vassego

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Om nån härifrån kommer till Linköping imorrn utan tävlingshoj så kan ni väl titta förbi mitt tält så ska jag ger er lite lotter att sälja. Det har ju som sagt var gått lite trögt med lottförsäljningen i år pga bristande engagemang och en Supermototävling borde vara ett ypperligt tillfälle, de som är där är ju iaf intresserade. :)

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Lite resultat från dagens lekar:

Rookie:
(25 startande)
Race 1:
14 Daniel Blom
21 Erik Luthman

Race 2:
10 Daniel Blom
23 Erik Luthman

Open:
(17 startande)
Race 1:
12 Jocke Danielsson

Race 2:
15 Jocke Danielsson

Hejja hejja!!!! :banana :banana

För övriga resultat:Mylaps

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Det var väl ändå 28 startande i rookie? Sen var det kanske bara 25 som kom i mål...

I övrigt får man väl anse dagen som ganska lyckad, bra väder och framsteg på resultatfronten.

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...