här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
TERMINATOR skrev:
2238289 :hihi :hihi du får inte glöma att be bordsbön och aftonbön typ

fader vår som är på motardbanan, i morgon ska jag köra som fan, AMEN!!

:hihi :hihi
:tummenupp :tummenupp :tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2240463 Är det nån som kommer och öppnar banan imorrn?

Jag har nyckel och växelkassa hos mej åt den som ska vara träningsledare i helgen på motardbanan.

0737-267628

jag jobbar i natt så jag öppnar inte

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jaha då va det slutkört på ett tag, blev påkörd i depåkurvan och gick omkull.
märkligt trotts att jag höll upp handen och skulle in i depån.

ont som fan i armbågen, skuldran, höften

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2244614 hur fan gick det till :confused: .. hur skadad är du då?

jag va på väg in i depån och satt och höll i styret med 1 hand, då den andra va i luften, av någon konstig anledning såg inte han att jag hade handen uppe, jag kanske inte va tydlig nog det vet jag inte, men han skulle runda mej på yttern i höger svängen och körde in för nära så hans bakhjul gick emot mitt fram hjul och jag gick i backen, landade på axeln och höger arm, har ont som fan idag och har svårt att lyfta armen, kyckling följde med och lastade av hojen idag, körde ett pass efter att det hänt men det gjorde för ont och idag är det pissigt värre, men jag borde va igång om någon vecka eller så

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
TERMINATOR skrev:
[... landade på axeln och höger arm, har ont som fan idag och har svårt att lyfta armen, kyckling följde med och lastade av hojen idag, körde ett pass efter att det hänt men det gjorde för ont och idag är det pissigt värre, men jag borde va igång om någon vecka eller så

:3freak

Usch vad trist Termo, hoppas på snabb bättring så vi kan synas på banan snart. :krama

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag låg som sagt var bakom och blev vittne till allt och det såg inte direkt skönt ut, fallhöjden blir ju rätt hög när man ramlar från en upprätt cykel, har ju testat själv. :kryckor Det är skönare att vurpa mitt i en kurva när hojen redan ligger ner. :)
Jag uppfattade inte heller att du skulle in i depån så för att det inte ska bli några missförstånd när man ska in i depån så är det nog bra att sträcka upp handen tidigare, gärna så fort man kommer in på asfalten samt hålla sig vid vänsterkanten, nu var du tyvärr placerad nästan mitt i banan och jag tror bara du precis hann släppa handtaget för att räcka upp handen när han var emot framhjulet.
I vilket fall som helst, hoppas du läker snabbt och är tillbaka på banan snart! :fyllisar

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2244925 Jag låg som sagt var bakom och blev vittne till allt och det såg inte direkt skönt ut, fallhöjden blir ju rätt hög när man ramlar från en upprätt cykel, har ju testat själv. :kryckor Det är skönare att vurpa mitt i en kurva när hojen redan ligger ner. :)
Jag uppfattade inte heller att du skulle in i depån så för att det inte ska bli några missförstånd när man ska in i depån så är det nog bra att sträcka upp handen tidigare, gärna så fort man kommer in på asfalten samt hålla sig vid vänsterkanten, nu var du tyvärr placerad nästan mitt i banan och jag tror bara du precis hann släppa handtaget för att räcka upp handen när han var emot framhjulet.
I vilket fall som helst, hoppas du läker snabbt och är tillbaka på banan snart! :fyllisar

hade släppt redan tidigare och visat handen men det kvittar nu, man lär sig något varje gång man e på banan den här gången vade inte så skönt bara :hihi :hihi

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Ni glömmer väl inte bort "Tävlingar & Resultat" sidan på PBRs hemsida... :7peta

Om den inte används tar vi bort den. :mattias :)

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Mattias650 skrev:
2248936 Ni glömmer väl inte bort "Tävlingar & Resultat" sidan på PBRs hemsida... :7peta

Om den inte används tar vi bort den. :mattias :)
Du kommer väl ihåg motorcykeln du har i garaget?
Om den inte används tar vi bort den. :blah

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Kyckling skrev:
2249002 Du kommer väl ihåg motorcykeln du har i garaget?
Om den inte används tar vi bort den. :blah

Men saken är den att den senaste veckan har jag kört mer än på väldigt länge... :)

Så den får vara kvar. :blah

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...