här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
jag har köpt sulor nu som va i bra skick, nästa år behöver jag inte bry mej för då får jag det betalt

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
TERMINATOR skrev:
2331342 kan du inte kränga åt mej oxå så är du gullig:hihi :hihi
Jag krängde däck i går, tog knappt 40min med avmontering av fälgarna från hojen, kränga av däcken, dit med andra däck sen på med skiten på hojen. Han med att smälla en framinnerslang rakt i nyllet oxå :brinnerup inget jag rekomenderar.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Evil M skrev:
2332286 Jag krängde däck i går, tog knappt 40min med avmontering av fälgarna från hojen, kränga av däcken, dit med andra däck sen på med skiten på hojen. Han med att smälla en framinnerslang rakt i nyllet oxå :brinnerup inget jag rekomenderar.

näää jag åker med det till firman så får dom göra det där, det är för varmt att göra sånt

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Tänkte sätta ut den på annons på 60, har inte gått långt, fräscht skick och uttagen 05.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
verkar bli många som ska träna i örebro till helgen. folk både från sthlm, småland, och skåne. blir fullt på bana svårt att sätta personbästa tider då/ på gott och ont :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Träningen imorgon lördag är inställd pga NM-kval i Speedway, men liksom, varför? NM i speedway finns knappt och de kommer ändå garanterat inte ha en publik större än 7, jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna. :huvet

Jag skäms över att ha med Teknis MC att göra! :död Så jävla förbannad!!! :mad:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2336572 Träningen imorgon lördag är inställd pga NM-kval i Speedway, men liksom, varför? NM i speedway finns knappt och de kommer ändå garanterat inte ha en publik större än 7, jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna. :huvet

varför är du förvånad??? det va ju ingen träning i södags pga snörbil, ja kommer inte att köpa årskort nästa år om det inte blir ändring

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2336572 Träningen imorgon lördag är inställd pga NM-kval i Speedway, men liksom, varför? NM i speedway finns knappt och de kommer ändå garanterat inte ha en publik större än 7, jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna. :huvet

ja det är helt otroligt:4skrika .. som termo säger kl 12,40 förra lördagen så kommer bilisnöregubben och säger att vi inte får träna på söndagen för dom ska ha tävling, jag var ute där på söndagen och det var 4 eller 5 tävlande gubbar och sen var det 4st som tittade på och det var jag och mina bekanta..

jag förstår dom som inte kommer köpa årskort nästa år. själv har jag väl percis hunnit köra in mitt men jag tycker att det blivit lite väl mycket bortfall nu den senaste tiden. det är tävlingar runt om och läger/prova på dagar hit och dit.. inget ont om det men det drabbar ju som sagt va dom som lägger ut 2000 kr om året för att just få träna på helgerna när dom kanske jobbar i veckorna och inte kan då.

jaha då laddar vi för morgondagen då!

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2336572jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna. :huvet

Till saken hör att när "gubben" visade oss kalendern över motorstadions alla aktiviteter kollade jag igenom lite snabbt och jag minns inget om NM i speedway. Det var en stor crosstävling (fast förra året var det ju träning samtidigt ändå) och någon bil-i-snöre tävling som ev. kunde störa träningarna, i övrigt minns jag inget. Har denna tävling dykt upp med kort varsel? T.ex att Örebro var ett reservalternativ som nu fick ställa upp...?

Jävligt synd om skåningarna som inte alls får ut så mycket av helgen som de räknat med. Antingen tycker jag ni ska "tjuvträna" på någon avskiljd plats eller så åker ni till Karlskoga och hejar på de som kör rr.

@Marcus, din brorsa kör väl i helgen?

Last edited:
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife