Däcksponsor?TERMINATOR skrev:2331896jag har köpt sulor nu som va i bra skick, nästa år behöver jag inte bry mej för då får jag det betalt
Jag krängde däck i går, tog knappt 40min med avmontering av fälgarna från hojen, kränga av däcken, dit med andra däck sen på med skiten på hojen. Han med att smälla en framinnerslang rakt i nyllet oxåTERMINATOR skrev:2331342kan du inte kränga åt mej oxå så är du gullig![]()
![]()
Evil M skrev:2332286Jag krängde däck i går, tog knappt 40min med avmontering av fälgarna från hojen, kränga av däcken, dit med andra däck sen på med skiten på hojen. Han med att smälla en framinnerslang rakt i nyllet oxåinget jag rekomenderar.
TERMINATOR skrev:2332724näää jag åker med det till firman så får dom göra det där, det är för varmt att göra sånt
erik skrev:2332729Raceåkare kränger själv, så är det!
blom skrev:
blom skrev:2335397fan vad du mixtrar med hojen
.. men nu får du lägga lite körtid oxå
![]()
jag kollar efter släp åt dig
OBS: hittade ett till http://www.blocket.se/vi/8890593.htm?ca=8_s![]()
blom skrev:2336086termo,erik ska ni träna i morgon?
blom skrev:2336086termo,erik ska ni träna i morgon?
RookieSM skrev:2336572Träningen imorgon lördag är inställd pga NM-kval i Speedway, men liksom, varför? NM i speedway finns knappt och de kommer ändå garanterat inte ha en publik större än 7, jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna.
Jag skäms över att ha med Teknis MC att göra!Så jävla förbannad!!!
![]()
ja det är helt otroligtRookieSM skrev:2336572Träningen imorgon lördag är inställd pga NM-kval i Speedway, men liksom, varför? NM i speedway finns knappt och de kommer ändå garanterat inte ha en publik större än 7, jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna.
![]()
RookieSM skrev:2336572jag tycker det är helt sjukt att vi ger efter när de kommer kvällen innan och säger att de trodde att vi redan visste, det är riktigt tråkigt dessutom att det redan är folk på plats från skåne för att träna.
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!