här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
saxat från tmc´s hemsida

hörde att speedwayen börjar kl 15,00 idag. ja stackars folk som har rest över 50mil för att få träna supermotard i örebro.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
sådär ny bromspump och slang inköpt, åker och bygger nu, fick erbjudande att köpa ett 6 kolvs ok ihop med promspumpen för 4500 bhaaaaaaaaaa synd att man inte hade pengar till det

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Vet inte om jag är mer eller mindre förbannad nu när jag varit ute vid banan, speedwaygubben sa väl ungefär "klart ni ska köra om ni åkt så långt, kör tills ni tröttnar". Jag undrar om det inte är Hoff som skapat ett problem som egentligen inte fanns eftersom det tydligen gick bra att köra nu iaf..

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2337409 Vet inte om jag är mer eller mindre förbannad nu när jag varit ute vid banan, speedwaygubben sa väl ungefär "klart ni ska köra om ni åkt så långt, kör tills ni tröttnar". Jag undrar om det inte är Hoff som skapat ett problem som egentligen inte fanns eftersom det tydligen gick bra att köra nu iaf..
hörde ni hur snyggt allt löste sig :) malmö killarna fick träna och alla var glada och nöjda.. nu ser vi fram i mot morgon dagen:tungan

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
blom skrev:
2337728 hörde ni hur snyggt allt löste sig :) malmö killarna fick träna och alla var glada och nöjda.. nu ser vi fram i mot morgon dagen:tungan
Har ett svagt minne av att det stod nåt annat tidigare, var det Stefans positiva attityd som fick dig på bättre tankar..? ;)

Och det är väl egentligen riktigt, vi borde visa ett enat och positivt yttre mot omgivningen, stötta idiotiska beslut utåt och hålla kritiken internt, det är nog bra för vårat anseende. Ibland blir man förbannad men jag ska försöka bättra mig. :)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2337925 Har ett svagt minne av att det stod nåt annat tidigare, var det Stefans positiva attityd som fick dig på bättre tankar..? ;)

Och det är väl egentligen riktigt, vi borde visa ett enat och positivt yttre mot omgivningen, stötta idiotiska beslut utåt och hålla kritiken internt, det är nog bra för vårat anseende. Ibland blir man förbannad men jag ska försöka bättra mig. :)
ja det kan kanske ha varit så... men jag tycker fortfarande att det käns lite så.. skulle vara kul att veta vem det är som styr och bestämmer? jag är ny och vet inget om klubben. jag tycker att tävlingar och allt sköts skitbra. är fortfarande lite sur på att det fallit bort en jäkla massa träningar den senaste tiden. men jag kollade idag och jag har tränat för 2100 kr så mitt kort är betalt:tungan 2100kr=14 gånger. sen är det ju speedwayens fel att dom inte berättar saker i tid. men som du sa markus så kan man ju ståpåsig lite ibland fast alla är vi olika :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Jag tycker du har fullständigt rätt i det du säger. :)

Jag har varit med från början och bara missat ett möte tror jag så jag vet vem som styr och bestämmer och så men mina åsikter gör sig inte bra i text så jag avstår, hehe.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2337983 Jag tycker du har fullständigt rätt i det du säger. :)

Jag har varit med från början och bara missat ett möte tror jag så jag vet vem som styr och bestämmer och så men mina åsikter gör sig inte bra i text så jag avstår, hehe.
jaha ska vi tala om morgondagens väder nu då :).. ska bli bra har jag hört :).. tänkte försöka träna hela dagen imorgon.. eller ialf nästan:tungan

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Vädret blir perfekt! Ska försöka köra mycket jag med, kanske får lite kramp eftersom jag av någon outgrundlig anledning knappt kört nåt på sistone. :confused:

Blom och alla andra, är ni med i Strängnäs nästa helg allihop? Det tycker jag! :tummenupp

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2338070 Vädret blir perfekt! Ska försöka köra mycket jag med, kanske får lite kramp eftersom jag av någon outgrundlig anledning knappt kört nåt på sistone. :confused:

Blom och alla andra, är ni med i Strängnäs nästa helg allihop? Det tycker jag! :tummenupp
kommer tyvär inte köra i strängnäs nästa helg :( men kolla tänkte jag väl ialf :).. siktar på linköping.eskilstuna och örebro i sep.. sen får det vara bra för i år..

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2337963 ja det kan kanske ha varit så... men jag tycker fortfarande att det käns lite så.. skulle vara kul att veta vem det är som styr och bestämmer? jag är ny och vet inget om klubben. jag tycker att tävlingar och allt sköts skitbra. är fortfarande lite sur på att det fallit bort en jäkla massa träningar den senaste tiden. men jag kollade idag och jag har tränat för 2100 kr så mitt kort är betalt:tungan 2100kr=14 gånger. sen är det ju speedwayens fel att dom inte berättar saker i tid. men som du sa markus så kan man ju ståpåsig lite ibland fast alla är vi olika :)

2100=14 ggr, ja då så, då har jag bara 4 pass kvar så är det en lönande affär, borde komma upp i det efter nästa helg:tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ja idag va det skit skoj, hojen funkade perfekt efter vissa justeringa och åter montering av bromsklossar

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Japp, skittrevligt dag om än ett grymt illamående fram till 12 ungefär. Tack för provkörningen Percy & Karin och ni andra som erbjöd er att låna ut era hojar för provkörning. :tummenupp

Varmt och skönt vart det med, blev bad i Varamon på vägen hem till Jönköping. (Ryggskyddet återfått och plånboken hittad.)

Nu lutar det åt Honda 450, det gick ju till och med att svänga med den! :D Jävligt trevlig hoj!

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife