blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ola orkade inte åka så långt sa han i tisdags...
Han var där för att visa oss amatörer att vi trots enorma framsteg & tempoökningar fortfarande kör som handikappade sniglar.RookieSM skrev:2371428App app app, vad gjorde Ola där, varför var han inte på Knutstorp?
Coolt att alla slajdar nuförtiden också.
blom skrev:2371776ola orkade inte åka så långt sa han i tisdags...
samt att han kanske inte skulle kvala får vi lägga till oxå... hittar väldigt dåligt med info om hur det gått där nere nu i helgenerik skrev:2372752I kombination med hög anmälningsavgift samt bullerkrav som vid ev. förskjutning i tidsschemat drabbar motarden = Långt, dyrt och i värsta fall lite körtid.
blom skrev:2372835samt att han kanske inte skulle kvala får vi lägga till oxå... hittar väldigt dåligt med info om hur det gått där nere nu i helgen
har kollat alla tänkbara sidor hela helgen.. ja men nu borde det väl vara klarterik skrev:2372852Roadracing.se hänvisar till Hyllinge och där finns inga resultat upplagda. Finns inget på mylaps.com heller.
Skulle tro att resultaten kommer först när allt är klart.
blom skrev:2373043har kollat alla tänkbara sidor hela helgen.. ja men nu borde det väl vara klart
blom skrev:2373148ja jag såg det.. men det roliga är ju att motardåkarna har samma fäste som R åkarna och inte fan gnäller dom för det
tror nog faktiskt att ditt tanke sätt går mer åt RR hållet, du kanske skulle fundera på att sadla om redan nuAviation skrev:2373285Det är mer manligt o köra motard därför vi gnäller mindre Speciellt om man har falshiga fälgar o mkt kolfiber då äre ännu bättre för då går de fort
Så köper man en 650 kolfiberhusa så vinner man allt man ställer upp i sen, eller?Aviation skrev:2373967Nejj då, men du ser ju ljungberg har kolfiber fälgar o jäklar vad de går undan då Derför han är lite snabbare än dig... man kan nog vinna open klassen med en 250 om de bara e kolfiber
Lind vann båda open, Stambeck tvåa i ena, en gäst-finne trea i ett heat. Ejdehage tvåa i andra och engström trea i ett. Jag minns tyvärr inte vem som kom vad i vilket heat. Lind piskade upp resten i första med 15s till tvåan avstannade sista varven, helt sjukt att se (från första parkett). Stefan kom 13 + 14. Jag själv slog till med två 17e-platser så jag är ap-nöjd med helgen. Johan motor rasade (ja, det är an yamma!!) när han skulle ut på första tidskvalet. I 450 var det samma gamla folk. Eifrem vann ena heatet, Nilsson, Huvell och Jocke K delade på resten av pallplatserna. Huvell vann SM totalt i 450 och Ejdehage vann Open. Grattis, grattisblom skrev:2372835samt att han kanske inte skulle kvala får vi lägga till oxå... hittar väldigt dåligt med info om hur det gått där nere nu i helgen
TERMINATOR skrev:2374482han vill köra lite budget precis som jag
Zandrah skrev:2374770Hehe, DU om någon lägger ganska många dollars på din hoj ju Så det där med budget köper jag inte
TERMINATOR skrev:2374786inte gör jag väl det
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |