blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
ola orkade inte åka så långt sa han i tisdags...
Han var där för att visa oss amatörer att vi trots enorma framsteg & tempoökningar fortfarande kör som handikappade sniglar.RookieSM skrev:2371428App app app, vad gjorde Ola där, varför var han inte på Knutstorp?
Coolt att alla slajdar nuförtiden också.![]()
blom skrev:2371776ola orkade inte åka så långt sa han i tisdags...
samt att han kanske inte skulle kvala får vi lägga till oxå... hittar väldigt dåligt med info om hur det gått där nere nu i helgenerik skrev:2372752I kombination med hög anmälningsavgift samt bullerkrav som vid ev. förskjutning i tidsschemat drabbar motarden = Långt, dyrt och i värsta fall lite körtid.
blom skrev:2372835samt att han kanske inte skulle kvala får vi lägga till oxå... hittar väldigt dåligt med info om hur det gått där nere nu i helgen
har kollat alla tänkbara sidor hela helgen.. ja men nu borde det väl vara klarterik skrev:2372852Roadracing.se hänvisar till Hyllinge och där finns inga resultat upplagda. Finns inget på mylaps.com heller.
Skulle tro att resultaten kommer först när allt är klart.
blom skrev:2373043har kollat alla tänkbara sidor hela helgen.. ja men nu borde det väl vara klart![]()
blom skrev:2373148ja jag såg det.. men det roliga är ju att motardåkarna har samma fäste som R åkarna och inte fan gnäller dom för det![]()
tror nog faktiskt att ditt tanke sätt går mer åt RR hållet, du kanske skulle fundera på att sadla om redan nuAviation skrev:2373285Det är mer manligt o köra motard därför vi gnäller mindreSpeciellt om man har falshiga fälgar o mkt kolfiber då äre ännu bättre för då går de fort
![]()
Så köper man en 650 kolfiberhusa så vinner man allt man ställer upp i sen, eller?Aviation skrev:2373967Nejj då, men du ser ju ljungberg har kolfiber fälgar o jäklar vad de går undan dåDerför han är lite snabbare än dig... man kan nog vinna open klassen med en 250 om de bara e kolfiber
![]()
Lind vann båda open, Stambeck tvåa i ena, en gäst-finne trea i ett heat. Ejdehage tvåa i andra och engström trea i ett. Jag minns tyvärr inte vem som kom vad i vilket heat. Lind piskade upp resten i första med 15s till tvåan avstannade sista varven, helt sjukt att se (från första parkett). Stefan kom 13 + 14. Jag själv slog till med två 17e-platser så jag är ap-nöjd med helgen. Johan motor rasade (ja, det är an yamma!!) när han skulle ut på första tidskvalet. I 450 var det samma gamla folk. Eifrem vann ena heatet, Nilsson, Huvell och Jocke K delade på resten av pallplatserna. Huvell vann SM totalt i 450 och Ejdehage vann Open. Grattis, grattisblom skrev:2372835samt att han kanske inte skulle kvala får vi lägga till oxå... hittar väldigt dåligt med info om hur det gått där nere nu i helgen
TERMINATOR skrev:2374482han vill köra lite budget precis som jag
Zandrah skrev:2374770Hehe, DU om någon lägger ganska många dollars på din hoj juSå det där med budget köper jag inte
![]()
TERMINATOR skrev:2374786inte gör jag väl det![]()
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!