TERMINATOR skrev:2377483http://www.mxenduro.se/bilder/wrm 450 sm lato sx.jpg
http://www.wrm-motorcycles.com/moto/wrm 450 sm 45 gradi.jpg
http://www.wrm-motorcycles.com/moto/wrm 450 sm lato dx.jpg
http://www.wrm-motorcycles.com/moto/wrm 450 sm lato sx.jpg
måste va den snyggaste supermoto jag sett, någon som vet vad en sånhär kostar och kvaliteten på dom
Zandrah skrev:2377518Jag säger som Jocke troligen skulle ha sagt; jäävlar va nuttig
TERMINATOR skrev:2377483måste va den snyggaste supermoto jag sett, någon som vet vad en sånhär kostar och kvaliteten på dom
Ja, kolla bara, vad var det du tänkte på då?erik skrev:2377922Italienskt = dyrt och dålig kvalitet
Allvarligt talat så skulle jag vara skeptiskt till ett italienskt uddamärke, kolla bara på Vertemati t.ex.
erik skrev:2377922Italienskt = dyrt och dålig kvalitet
Allvarligt talat så skulle jag vara skeptiskt till ett italienskt uddamärke, kolla bara på Vertemati t.ex.
RookieSM skrev:2377932Ja, kolla bara, vad var det du tänkte på då?
RookieSM skrev:2378589De verkar gå en säsong i taget och det är väl egentligen inte sämre än något annat, jag tror det är bristande förebyggande underhåll snarare, vilken seriös motorsportutövare på elitnivå går inte igenom motorn efter varje tävlingssäsong? De som inte gör det verkar få problem iaf, oavsett fabrikat.
TERMINATOR skrev:2377483http://www.mxenduro.se/bilder/wrm 450 sm lato sx.jpg
http://www.wrm-motorcycles.com/moto/wrm 450 sm 45 gradi.jpg
http://www.wrm-motorcycles.com/moto/wrm 450 sm lato dx.jpg
http://www.wrm-motorcycles.com/moto/wrm 450 sm lato sx.jpg
måste va den snyggaste supermoto jag sett, någon som vet vad en sånhär kostar och kvaliteten på dom
Inte för att jag skulle våga mig på något riktigt uddamärke heller om jag inte hade flera hojar i stallet men just de inläggen du länkar till handlar om Vor.erik skrev:2378954Här kommer lite exempel på vad jag menar med (italienska) uddamärken... Kommentarerna kommer dessutom från en som äger en Vertemati. Detta är visserligen bara en persons åsikter men jag delar dem till viss del, om det är rätt eller fel vet jag inte. Häftiga hojar i all ära men när man börjar använda dem är det vikigt att de håller och att man vid problem kan få tag på delar enkelt.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1639811&postcount=4
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1640648&postcount=6
Nu har ju inte Husaberg varit felfria heller men det känns trots allt mer säkert med husa än t.ex Vertemati...
RookieSM skrev:2379197Inte för att jag skulle våga mig på något riktigt uddamärke heller om jag inte hade flera hojar i stallet men just de inläggen du länkar till handlar om Vor.
Största skillnaden är nog att det går snabbt och enkelt att få tag på delar till en ickeitaliensk hoj.
Det är inte Orange county choppers/ du tänker på då?RookieSM skrev:2379426...problemet var att de var osams och inte pratade med varandra, det var tydligen tom så illa att de varit i knytnävsslagsmål.
RookieSM skrev:2379897En Huvell hoj, är den genomgången för inte jättelängesen kan det vara ett bra köp. 450 är nog den rätta storleken i vilket fall som helst.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |