här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Hehe ja om han inte tyckte det var skoj så måste det vara något skumt. ;)

Men en Huvell hoj är det, står Biltema överallt och nummer fem på sidan, konstigt om han körde fyrväxlat dock men det kan ju vara reservhoj, ett hopplock eller nåt, minns iaf när han hade hojen till försäljning, tror det stod att det var en motard byggd på en cross.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
RookieSM skrev:
2380702 Hehe ja om han inte tyckte det var skoj så måste det vara något skumt. ;)

Men en Huvell hoj är det, står Biltema överallt och nummer fem på sidan, konstigt om han körde fyrväxlat dock men det kan ju vara reservhoj, ett hopplock eller nåt, minns iaf när han hade hojen till försäljning, tror det stod att det var en motard byggd på en cross.

0 koll på timmarna, den kan ha gå 50-60-70 timmar

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
TERMINATOR skrev:
2380981 0 koll på timmarna, den kan ha gå 50-60-70 timmar
Då har ni ju ett jävla prutläge, köp den apbilligt och lämna den till Husaberg så får de kolla igenom den.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Stefan kör med Cycra (dyrare).

M&F tar garanterat hem allt Acerbis gör om man ber dem. De kanske redan har dem hemma...

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
TERMINATOR skrev:
2382423 Multiplo Race Handguard
var köper jag sånahär

Nu ska ju inte jag vara inne och hacka i er cross-grej-tråd men...
Törs du åka med din hoj så mycket prylar du plockar på den? Måste ju kosta en förmögenhet om du kraschar. Blir snart billigare att köpa sporthoj igen... :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mattias650 skrev:
2383237 Nu ska ju inte jag vara inne och hacka i er cross-grej-tråd men...
Törs du åka med din hoj så mycket prylar du plockar på den? Måste ju kosta en förmögenhet om du kraschar. Blir snart billigare att köpa sporthoj igen... :D

:D :D :D inte da

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Mattias650 skrev:
2383237 Nu ska ju inte jag vara inne och hacka i er cross-grej-tråd men...

Det är billigt att krascha motard. Jag har vurpat över tio gånger i år (iskörningarna inräknat) och har hittils bara behövt köpa en ny sak, hjälm...

Zandrah

Guest
Vill önska ALLA Örebrokillar som ska köra Highlandcupen idag, LYCKA TILL!!! :tummenupp :tummenupp

Tyvärr kommer vare sig jag eller EvilM finnas närvarande för att bitcha i depån.. Men ni klarar er nog ;)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Zandrah skrev:
2383390 Vill önska ALLA Örebrokillar som ska köra Highlandcupen idag, LYCKA TILL!!! :tummenupp :tummenupp

Tyvärr kommer vare sig jag eller EvilM finnas närvarande för att bitcha i depån.. Men ni klarar er nog ;)
tackar:)

mattias jag har vurpat kanske 15 gånger i år och det har kostat pengar:rolleyes: :D

fast kanske bara en tusing allt som allt.. det skulle det inte göra med en sporthoj:D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
plasten kostar inte mycket men om man börjar köra sönder avg sys.. styren mm då kan det kosta men det brukar hålla bra

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Retas bara med er lite. :)
Fast det bästa är nog iallafall om ni låter bli att vurpa. Både för er och för era hojar. :tummenupp

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Mattias650 skrev:
2383568 Retas bara med er lite. :)
Fast det bästa är nog iallafall om ni låter bli att vurpa. Både för er och för era hojar. :tummenupp
Säg som det är, du har insett att du kör så lite att du lika gärna kan köpa en motard och åka bana med de andra moppepojkarna. :) :tummenupp

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2383425
fast kanske bara en tusing allt som allt.. det skulle det inte göra med en sporthoj:D

Du måste ju ha mer kolfiber som ja säger, då kan du inte krascha för då blire för dyrt + att du blir snabbare så, kolfiber = mindre krascher och snabbare = vinst :D :tuttar

Hoppas de går/gick bra

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife