här snackar VI motard

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
TERMINATOR skrev:
2382423 Multiplo Race Handguard

var köper jag sånahär

http://www.motorcycle-superstore.com/photos/OG/g18210.jpg
Köp dom som jhag har istället. Precis som jocke säger så är det Cycra Bra kvalite som F-n, blir inte så dyra, får köpa dom av Per Klippinge på delta för 1150 med lite prut.

Årets modell har frästa indästingar i styrer = riktigt porrigt. Sen får du med två olka storlekar på vindskydden, ett par är riktigt stora och är kanon på isen.

Dm håller för mig så dom borde hålla för resten av världens motardåkare ;)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
stefan jag ska ha ett bar när jag blir rik..

jaha då var man hemma igen då.. blev en totalt 11e plats och det går väl att diskutera hur nöjd man är med.. missade ju första rejset tyvär. det som var glädjande eller ej var att min tid igår skulle räckt till en 2a plats i deltävling nr två. nåja jag jagade ialf kapp en klunga på 5man och skulle om men då blev banan väldigt hal.. olja sprutade från kickaxeln rakt ut på bakdäcket men jag tappade inget så jag får väl vara glad för det.

sen tycker jag personligen att man ska köra motard på motardbanor och RR på RR banor.. eller vad säger du stefan:pannkyss

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
blom skrev:
2386897 stefan jag ska ha ett bar när jag blir rik..

jaha då var man hemma igen då.. blev en totalt 11e plats och det går väl att diskutera hur nöjd man är med.. missade ju första rejset tyvär. det som var glädjande eller ej var att min tid igår skulle räckt till en 2a plats i deltävling nr två. nåja jag jagade ialf kapp en klunga på 5man och skulle om men då blev banan väldigt hal.. olja sprutade från kickaxeln rakt ut på bakdäcket men jag tappade inget så jag får väl vara glad för det.

sen tycker jag personligen att man ska köra motard på motardbanor och RR på RR banor.. eller vad säger du stefan:pannkyss
Tycker att det var kul att lära sig bromsa riktigt hårt vilket det finns få banor som är bättre lämpade att träna detta på än Svista. Men vist är rakorna lite väl låånga, speciellt när dom lägger ut däcken så att det inte blir nägra chikaner.
Jag kom fram till att jag måste trimma om man ska hänga med i openklassen. Finns ju ett annat alternativ och det är att köpa en Aprilla.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Stoffy skrev:
2387072Finns ju ett annat alternativ och det är att köpa en Aprilla.

550'n som var med igår ska tydligen ha gått nåt överjävligt fort enligt Termo. Marcus hoj tuffar på rätt bra den med, så att 550'n går bra är ju inte förvånande.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2387072 Tycker att det var kul att lära sig bromsa riktigt hårt vilket det finns få banor som är bättre lämpade att träna detta på än Svista. Men vist är rakorna lite väl låånga, speciellt när dom lägger ut däcken så att det inte blir nägra chikaner.
Jag kom fram till att jag måste trimma om man ska hänga med i openklassen. Finns ju ett annat alternativ och det är att köpa en Aprilla.
naturligtvis så är det skitbra att träna på sådana saker.. men sen är det slut med motardandet och allt blir RR :D .. jaha du funderar på en en 550 nu, ja jag såg nog att du låg före han en stund igår men sedan tappade platsen :)
men inte ska du väl byta märke bara för att du blivit avhängd:pannkyss
bra kört för övrigt:tummenupp

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Stoffy skrev:
2387072
jag som stog bredvid kan ju säga att aprilia 550 gick dom satan, vansinigt är ett annat ord som skulle passa på den

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2387659 ERIK hejaheja, vill se bilderna från i går hejaheja

Håller på att ladda upp just nu. Har även påbörjat (dock MYCKET kvar...) en framsida där man kan välja från vilken träning/tävling man vill se bilder.

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
blom skrev:
2387208 naturligtvis så är det skitbra att träna på sådana saker.. men sen är det slut med motardandet och allt blir RR :D .. jaha du funderar på en en 550 nu, ja jag såg nog att du låg före han en stund igår men sedan tappade platsen :)
men inte ska du väl byta märke bara för att du blivit avhängd:pannkyss
bra kört för övrigt:tummenupp
Nej, men trimma lite kanske och banta :)

blom skrev:
2387697 ja men linds husa verkar ha gått bättre eller stambecks KTM:tungan
Eller inte, han har i alla fall beklagat sig en hel del...

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2387863 Nej, men trimma lite kanske och banta :)

Eller inte, han har i alla fall beklagat sig en hel del...
säg inte banta.. bara tjejer och boxare som får säga så..:tummenupp
efter som du inte har nämnvärt med fett på din kropp så lär dina muskler ryka vid en nedgång och gud vad ledsen både ulrika och jag skulle bli då:pannkyss :D

ja han kanske klagar men han vinner ju ialf på hojfan han kör.
i morgon ska jag riva min hoj tror jag. men det blir väl att åka ut till banan först och jobba lite :)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka