blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
om jag hinner få ihop skutan så tänkte jag lägga några varvTERMINATOR skrev:2394858någon som ska träna i morrn?????
om jag hinner få ihop skutan så tänkte jag lägga några varvTERMINATOR skrev:2394858någon som ska träna i morrn?????
blom skrev:2395429om jag hinner få ihop skutan så tänkte jag lägga några varv
nja.. önskar att jag kunde säga ja för om jag skulle kunna det så skulle det vara = att jag har en massa pengar vilket jag naturligtvis inte har har ägt och kört på två st baksulor i år och båda har varit begggggggg ja herre gudZandrah skrev:2395752Har du köpt båt?
blom skrev:2395875nja.. önskar att jag kunde säga ja för om jag skulle kunna det så skulle det vara = att jag har en massa pengar vilket jag naturligtvis inte har har ägt och kört på två st baksulor i år och båda har varit begggggggg ja herre gud
jag vet jag vetZandrah skrev:2396100Hehe, skojjar lite bara såklart Det var ju liksom öppet mål, kunde inte låta bli att skriva nåt om båtar när du skrev om din skuta..
blom skrev:2396304jag vet jag vet
TERMINATOR skrev:2397301hur ser banan ut i e-tuna??? någon som vet??
erik skrev:2397517Fattade jag rätt är det samma typ av bana som på vinterstadion i Örebro, asfalt/betong på innerplan och grus på en parkering utanför.
TERMINATOR skrev:2397301hur ser banan ut i e-tuna??? någon som vet??
Klockrent!Jag heter Lasse skrev:2397603Raka, vänster, höger, raka...
Jag har båt, då borde ju det innebära att jag har en massa stålar också?!Zandrah skrev:2396485men det är klart, en skuta vore kanske inte fel...
som du skrev, så borde man ju ha en del cash på kontot om man köper båt
app app, över till motard igen.. en sån vill jag ha
ja det tycker jag.. skicka in nu omgående.. och erik din polare ska köra. 570rrTERMINATOR skrev:2397541då kan man köra med låg drevning, funderar på att köra
blom skrev:2398098ja det tycker jag.. skicka in nu omgående.. och erik din polare ska köra. 570rr
åfan. min med men tänkte plocka i hop den idagerik skrev:2398120Min hoj är isärplockad just nu...
TERMINATOR skrev:2397541då kan man köra med låg drevning, funderar på att köra
blom skrev:2398123åfan. min med men tänkte plocka i hop den idag
när ska lasse riva din?
blom skrev:2398142ska du inte köra R-motion nästa år?
mycket att göra med flytten vaerik skrev:2398124Där ser man . Nästa år ska nog jag utöka mitt tävlande till Sverigecupens rookierace också tror jag.
Ska i princip bara plocka ur motorn ur ramen, nästan allt annat är rensat. Ska försöka hinna inom några dagar men jag har så helvetes mycket att göra både privat och på jobbet.
ja....erik skrev:2398150Frågar du mig?
blom skrev:2398151mycket att göra med flytten va
ja....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|