här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2401495 Man får väl kombinera det med en weekend i England:) . Jag har inga planer på ett köp, det var mest allmän nyfikenhet men det kan ju även vara bra att veta till den dagen jag får för mig att köpa något annat.
den helgen i england blir rätt dyr, för så gjorde stefan när han köpte där.. lillrosen fick hem sin på pall :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2401521 den helgen i england blir rätt dyr, för så gjorde stefan när han köpte där.. lillrosen fick hem sin på pall :)

En dyr men givande helg:) Att få hem på pall är smidigt men på nåt vis känns det ändå tryggare att kolla/provköra innan köp...

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Ja ordnade hem min på pall de kostade 900 kr trodde de skulle landa på ca 3000 först. Men det var ju med Anders jobb så det fick åka med dfds eller va dom hette.
Men annars var det inga utgifter utöver de. =)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2402152 Ja ordnade hem min på pall de kostade 900 kr trodde de skulle landa på ca 3000 först. Men det var ju med Anders jobb så det fick åka med dfds eller va dom hette.
Men annars var det inga utgifter utöver de. =)
låter ju helt överkommligt:tummenupp
du lillrosen tänkte ta och testa din hoj någon dag, har kört massor med husa 650 men aldrig en 450, måste se om det är stor skilnad mot mot min :) man vet ju aldrig om man blir husa ägare igen:rolleyes: :D

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2402158 låter ju helt överkommligt:tummenupp
du lillrosen tänkte ta och testa din hoj någon dag, har kört massor med husa 650 men aldrig en 450, måste se om det är stor skilnad mot mot min :) man vet ju aldrig om man blir husa ägare igen:rolleyes: :D

Adå inga problem :) Den är lite snabbare nu har köpt en svart KTM nummer skylt "frontpanel" så nu jäklar. NUu behöver ja bara få hem startnummrerna så ja kan klistra på dom så blire greased lightning:D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Kolla teknis hemsida nu. Har suttit ett par timmar...
Kolla om ni hittar några fel eller nåt som saknas (TR kommer imorron, ligger i en disk på jobbet) och säg till mig så grejar jag så fort det går.
Imorron kommer även inbjudan i IB.
Säg åt alla som anmält sig att A) betala (om de inte redan gjort det) eller B) avanmäla sig till mig så fort det går.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
arbetsuppgifter till tävlingen delades ut mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2404919 arbetsuppgifter till tävlingen delades ut mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm

bra svar

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
2404959 bra svar
ja men det blir aningen svårt och jobbigt att redovisa 2timmar och 50 minuters möte. sen finns det 600 lotter kvar oxå. det borde väl komma ut någon form av protokoll kanske

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
då har vi fått en motardpilot till i örebro, brorsan köpte sin första bike och är skit nöjd, hojen verkar vara riktigt pimpad från husa med titan helsystem, ascool styrkrona och blåa hjul och nav, motorn är tydligen oxå fixad lite med

Bifogat

• PICT1288.JPG
    PICT1288.JPG
    119.7 KB · Visningar: 68
  • PICT1279.JPG
    PICT1279.JPG
    125.7 KB · Visningar: 71
Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras