hehe ja det var mycket kul .. kom faktiskt fram folk och efter och sa att det var riktigt roligt att se..RookieSM skrev:2410899Jag trodde jag hade uppskattat tävlingen i Eskilstuna mycket mer om jag lämnat hojen hemma och bara kollat istället. Lasse och Blom hade nog en fin fight där tex som borde varit kul att se.
RookieSM skrev:2411943Tack blom.
Tobbe, jäklars vilken poser..
Du har sett att det finns nav med mittendelen av kolfiber? Hehe.
Hehe, man kanske inte tror det men jag är inte sån, jag har inte köpt något pga hur det ser ut, varken hojen, fälgarna eller något annat. Jag köpte bara de enda fälgarna som gick att få tag på och de råkade se ut så, de hade lika gärna fått vara kromade, jag tycker isf att det är coolare att de har använts av vm-teamet.Aviation skrev:2412449Tycker du ska va tyst med dina tips det kommer sluta i konkurs för mig men ja kan ju lägga ut lite pengar ja bor ju hemma fortfarande har inga utgifter O Poser du kör ju aprilia med feta fälgar de e vell glassigt om något
nä lillrosen nu är det dax att flytta hemifrånAviation skrev:2412449Tycker du ska va tyst med dina tips det kommer sluta i konkurs för mig men ja kan ju lägga ut lite pengar ja bor ju hemma fortfarande har inga utgifter O Poser du kör ju aprilia med feta fälgar de e vell glassigt om något
RookieSM skrev:2412531Hehe, man kanske inte tror det men jag är inte sån, jag har inte köpt något pga hur det ser ut, varken hojen, fälgarna eller något annat. Jag köpte bara de enda fälgarna som gick att få tag på och de råkade se ut så, de hade lika gärna fått vara kromade, jag tycker isf att det är coolare att de har använts av vm-teamet.
ja men du jobbar väl en hel del oxåAviation skrev:2412733Aråh men den e vacker. a de e fänt med ltie historia över det hela
Nej då de har ja inte tid med De känns så bra att bo hemma o ha en lön som snittar +/- 20k efterskatt Har iofs min hoj att betala och alla saker så blir inte så mkt kvar men tillräckligt för lite kolfiber kanske
Aviation skrev:2411866Terminator, kolla med din polare om han ville sälja sina fälgar, =) så kanske vi kan göra någe byte så får han mina + pengar om han va intresserad. han sa ju att allt hade sitt pris
blom skrev:2412768ja men du jobbar väl en hel del oxå
men vill du bjuda hem majsorna till mammsen och pappsen så
TERMINATOR skrev:2413094skulle inte tro att brorsan säljer dom
ja eller så kan man ju göra som jag, både och men du var böckling eller hur var detAviation skrev:2413586Nu får man ju tännka vad som är viktigast att åka motard eller ha en brud som kommer med massa krav o härj Bättre o åka hem te dom på kvällen sen åka hem till hojen på dagen
Härligt, grattis!Emmi skrev:2414141
Nu har jag hoj igen, lagom till Åland!
RookieSM skrev:2414275Härligt, grattis!
Blev det Dygds hoj?
RookieSM skrev:2414691Snyggt!
Tobbe, kolla! Hon har också blåa fälgar!!
Näe, bortsett från det så hände det inget.Supermoto skrev:2415018Vill omedelbums ha en redogörelse för vad som hände i Eskilstuna, med fina bilder och beskrivande text
Stefan har opererats, det vet jag men i övrigt inget.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|