här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag trodde jag hade uppskattat tävlingen i Eskilstuna mycket mer om jag lämnat hojen hemma och bara kollat istället. Lasse och Blom hade nog en fin fight där tex som borde varit kul att se. :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
RookieSM skrev:
2410899 Jag trodde jag hade uppskattat tävlingen i Eskilstuna mycket mer om jag lämnat hojen hemma och bara kollat istället. Lasse och Blom hade nog en fin fight där tex som borde varit kul att se. :)
hehe ja det var mycket kul :).. kom faktiskt fram folk och efter och sa att det var riktigt roligt att se..
tycker dock synd om dig mackan.. men du ska ha en stor eloge för att du höll humöret uppe:tummenupp

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Terminator, kolla med din polare om han ville sälja sina fälgar, =) så kanske vi kan göra någe byte så får han mina + pengar om han va intresserad. han sa ju att allt hade sitt pris ;)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Tack blom. :)

Tobbe, jäklars vilken poser.. ;)
Du har sett att det finns nav med mittendelen av kolfiber? Hehe.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
RookieSM skrev:
2411943 Tack blom. :)

Tobbe, jäklars vilken poser.. ;)
Du har sett att det finns nav med mittendelen av kolfiber? Hehe.

Tycker du ska va tyst med dina tips det kommer sluta i konkurs för mig :D men ja kan ju lägga ut lite pengar ja bor ju hemma fortfarande har inga utgifter :) O Poser du kör ju aprilia med feta fälgar de e vell glassigt om något ;)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aviation skrev:
2412449 Tycker du ska va tyst med dina tips det kommer sluta i konkurs för mig :D men ja kan ju lägga ut lite pengar ja bor ju hemma fortfarande har inga utgifter :) O Poser du kör ju aprilia med feta fälgar de e vell glassigt om något ;)
Hehe, man kanske inte tror det men jag är inte sån, jag har inte köpt något pga hur det ser ut, varken hojen, fälgarna eller något annat. :) Jag köpte bara de enda fälgarna som gick att få tag på och de råkade se ut så, de hade lika gärna fått vara kromade, jag tycker isf att det är coolare att de har använts av vm-teamet. :yoparty

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2412449 Tycker du ska va tyst med dina tips det kommer sluta i konkurs för mig :D men ja kan ju lägga ut lite pengar ja bor ju hemma fortfarande har inga utgifter :) O Poser du kör ju aprilia med feta fälgar de e vell glassigt om något ;)
nä lillrosen nu är det dax att flytta hemifrån:tummenupp

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
RookieSM skrev:
2412531 Hehe, man kanske inte tror det men jag är inte sån, jag har inte köpt något pga hur det ser ut, varken hojen, fälgarna eller något annat. :) Jag köpte bara de enda fälgarna som gick att få tag på och de råkade se ut så, de hade lika gärna fått vara kromade, jag tycker isf att det är coolare att de har använts av vm-teamet. :yoparty

Aråh;) men den e vacker. a de e fänt med ltie historia över det hela:)

Nej då de har ja inte tid med :) De känns så bra att bo hemma o ha en lön som snittar +/- 20k efterskatt :tungan Har iofs min hoj att betala och alla saker så blir inte så mkt kvar men tillräckligt för lite kolfiber kanske ;)

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2412733 Aråh;) men den e vacker. a de e fänt med ltie historia över det hela:)

Nej då de har ja inte tid med :) De känns så bra att bo hemma o ha en lön som snittar +/- 20k efterskatt :tungan Har iofs min hoj att betala och alla saker så blir inte så mkt kvar men tillräckligt för lite kolfiber kanske ;)
ja men du jobbar väl en hel del oxå:rolleyes:

men vill du bjuda hem majsorna till mammsen och pappsen så:tummenupp :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Aviation skrev:
2411866 Terminator, kolla med din polare om han ville sälja sina fälgar, =) så kanske vi kan göra någe byte så får han mina + pengar om han va intresserad. han sa ju att allt hade sitt pris ;)

skulle inte tro att brorsan säljer dom

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2412768 ja men du jobbar väl en hel del oxå:rolleyes:

men vill du bjuda hem majsorna till mammsen och pappsen så:tummenupp :D

Nu får man ju tännka vad som är viktigast att åka motard eller ha en brud som kommer med massa krav o härj :tuttar :D Bättre o åka hem te dom på kvällen sen åka hem till hojen på dagen:tomten

TERMINATOR skrev:
2413094 skulle inte tro att brorsan säljer dom

Ja just de va din brorsa, Fråga om jag får sno dom då :) skulle inte helller sälja dom :p

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2413586 Nu får man ju tännka vad som är viktigast att åka motard eller ha en brud som kommer med massa krav o härj :tuttar :D Bättre o åka hem te dom på kvällen sen åka hem till hojen på dagen:tomten
ja eller så kan man ju göra som jag, både och;) men du var böckling eller hur var det:pannkyss :D

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Vill omedelbums ha en redogörelse för vad som hände i Eskilstuna, med fina bilder och beskrivande text:)

Stefan har opererats, det vet jag men i övrigt inget.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Supermoto skrev:
2415018 Vill omedelbums ha en redogörelse för vad som hände i Eskilstuna, med fina bilder och beskrivande text:)

Stefan har opererats, det vet jag men i övrigt inget.
Näe, bortsett från det så hände det inget.
Racet ställdes in då det fanns ett jättefint litet café intill banan, så alla förarna satt och fikade istället.
Bullar is the shiiit you know....:tummenupp :tungan

*Vart fasen gjorde jag av de där gröna pillren nu igen...* :rolleyes:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
450 såg jag aldrig. I open vurpades det en hel del, i båda heaten gjorde halva fältet åtminstone varsin vurpa. Snabbast såg Stambeck och Engström ut att vara. Granath vann första och ledde andra till sista varvet, han var hårt uppvaktad av Stambeck större delen av heatet till han försvann. Jimmy körde stabilt och höll sig på hjulen vilket gav en femte och en sjundeplats. Fredrik på pallen första tävlingen med Aprilia.

I kungaklassen höll Blom undan länge för Lasse till han missade en växel på sista varvet, surt. :) Harry verkade ha det rätt lugnt. Och för mig gick väl att som kunde fel, motorstopp; springa med hojen och bli astrött, fyra vurpor varav en blev jag hängandes utför rampen med huvudet neråt med foten under hojen som låg kvar däruppe. Och en start som gick utan att vi där bak ens hann komma till våra platser. Ibland har man det motigt. :)

http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=160491

Last edited:
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection