här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det var en riktig fight, låg två i 10-11 varv men men missade som sagt va en växel på gruset på sista varvet så jag fick nöja mig med en 3e. och i heat två blev det en 4e då jag aldrig kom om lasse men roligt var det att ligga och leta spår och försöka gå om :)

bilder blev det nog rätt dåligt med från våran sida iaf.

några som vet med sig att dom ska träna i morgon? någon med nyckel? det är jag som är träningsledare men har tyvär ingen nyckel.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Va fan en till med blåa fälgar, nu blire o ordna likadanna som dina Marcus :)

O blomman om man inte är sanbbast kan man ju iaf se snabbast ut ;) sen är de ju snyggt med lite godis :D
Innan jag flyttar skall jag ha hojjen betald och sen en skåbill/skåpbuss + lite kolfiber o eloxerade saker o en slirkoppling :yoparty =)

Kanske kommer o kikar för bi imorn hinner nog inte köra någe dock:argpådato

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
säger det igen.. det måste ju vara tjejfälgar efter som emmi har blåa och hon är ju en tjej:tungan

kolla stefan och stambeck:tummenupp

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag har inte sett några Marchesinifälgar i Sverige än, i nuläget är ett par blåa såna det enda som gäller tycker jag.

marchesiniforgedmag.jpg

Bifogat

• images.jpeg
    images.jpeg
    4.4 KB · Visningar: 70
Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
RookieSM skrev:
2416646 Det finns inga i Sverige än men det var ju det som var tanken, att nån skulle vara först. ;) Importör finns iaf, www.kvickmc.se.

Kollade listan för SM hjul men det fanns inte till husaberg, Men KTM Factory är vell smr hojjarna och det borde vell passa. Men Factory är det bara för dom som har ktm spons typ eller ??? vart lite vilsen :p:va :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Jo, KTM-hjulen passar. Med factory menar de nog bara tävlingsmaskinerna.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
RookieSM skrev:
2416374 Jag har inte sett några Marchesinifälgar i Sverige än, i nuläget är ett par blåa såna det enda som gäller tycker jag.
Lägg av :7peta

Du vet ju att jag skulle vara först med de där i det här landet, fasen oxå...
Om man kollar på X-games i år så var det rätt många jänkare som körde med de hjulen vilket ju talar lite för dem.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Jocke, chansen att bli först finns än, vad stoppar dig? ;)
Rossi, Biaggi mfl. har dem på sina motardcyklar också.

Tobbe, med tävlingsmaskiner menade jag racehojarna, 450, 525, 560 tex och de använder precis samma hjul som din cykel, de som kallas factory är alltså till din cykel. :)

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
RookieSM skrev:
2419105
Tobbe, med tävlingsmaskiner menade jag racehojarna, 450, 525, 560 tex och de använder precis samma hjul som din cykel, de som kallas factory är alltså till din cykel. :)

Jo men det fatta jag med men med Factory tordde jag man va tvungen o ha "spons" av ktm. Det jag mena va att dom andra modellerna som de fanns till väg hojarna :)

Kilstrade på nummer dekalerna idag va de jobbigaste ja gjort =) till slut orkade jag inte så skärde jag nåra snitt o drog dit dom :D sen kom lasse med idén varmlufft pistol o lite såp vatten vilket jag helt hade förträngt. men men de va första gången så de för duga kommer säkert krascha så de inte är någe kvar av dom iaf:tummenupp

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Snackade med Kvicks idag, det tar 2 månader att få hem fälgarna från italien. så jag beställer ett par i december =) så har ja ett par te nästa sesong:tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka