här snackar VI motard

Zandrah

Guest
Kyckling skrev:
2397630 Jag har båt, då borde ju det innebära att jag har en massa stålar också?!
Konstigt, undrar vart fasen dom är.:va
Måste börja leta tror jag, nån som har nått bra tips var jag ska börja?

Ja men alltså, nu är du lite glömsk. Dina pengar försvinner givetvis när du tar båten o hälsar på de polska hamn- :censored

:D :D :D
:notme :tungan

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2398168 Håller på att rensa inför flytten så jag slipper släpa med sånt skit som ändå ska slängas, man fattar inte hur mycket man samlar på sig förrän den dagen det ska flyttas... Vi har slängt hur mycket som helst och har ändå masssor kvar.

Vad menar du med r-motion? Det var väl bara en "klass i klassen" i Highland cup. Det jag ska köra är rookieracen = rookie-tävlingarna, dvs de tävlingar som även har en klass för oss rookies. Sen om det är sverigecupen, highland eller nåt annat spelar mindre roll. Om inte rr och sm fortsätter sitt samarbete kanske motard-sm kompletteras med en rookie-klass?
nej i Rookie klassen var det två klasser. gat och race.

termo jag svarade på din tråd i motardforumet. den hojen har stått på M&F och det var inte så många dagar sen.. frågan är varför han redan ska sälja den.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2398468 nej i Rookie klassen var det två klasser. gat och race.

termo jag svarade på din tråd i motardforumet. den hojen har stått på M&F och det var inte så många dagar sen.. frågan är varför han redan ska sälja den.

jag såg det :tummenupp undrar varför

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
2397630 Klockrent! :rofl

Jag har båt, då borde ju det innebära att jag har en massa stålar också?!
Konstigt, undrar vart fasen dom är.:va
Måste börja leta tror jag, nån som har nått bra tips var jag ska börja?
om jag fattat saken rätt så har du ägt den båten ganska länge.. om jag nu skulle ha köpt en båt den här vecka så skulle jag förmodligen ha haft pengar. bara för att jag äger en säg, soffa , tv mm mm så behöver jag ju inte ha köpt det just nu:)

jag tror på den här :)http://www.blocket.se/vi/9066930.htm?ca=8_s

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
2398559 Jo, fast den uppdelnignen fanns väl bara i Highland cupen? Eller har jag missat något?

Den fanns väl t.ex. inte när det var rejs i Örebro?
ja det är bara i haigland men jag tolkade det som att du skulle köra raceklassen där nästa år.. jaja nu går vi vidare :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
2398559 Jo, fast den uppdelnignen fanns väl bara i Highland cupen? Eller har jag missat något?

Den fanns väl t.ex. inte när det var rejs i Örebro?

den var ute och busade i stan igår
Men det är ju en cross:va
Sikken busig kille.....

Eller så var det någon som var ute på provkörning.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Supermoto skrev:
2398677 Men det är ju en cross:va
Sikken busig kille.....

Eller så var det någon som var ute på provkörning.

Då var det en lååång provkörning, dessutom tillsammans med en annan motard... Såg honom först på hagagatan och sedan vid posten på norr närmare en timme senare.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jo det vet jag.. och som har haft tre st ägare dom senaste 1,5 åren. men det sitter ju lysen osv på den.. kanske är reggad på något vis

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
blom skrev:
2399028 jo det vet jag.. och som har haft tre st ägare dom senaste 1,5 åren. men det sitter ju lysen osv på den.. kanske är reggad på något vis

ja enduro isåfall.
http://www.blocket.se/vi/9066930.htm?ca=8_s&l=1

men blom du åker ju ktäm, hjälp mej lite med 520 jag länkade till, vad tror du kan det va något eller ska vi sattsa på husa

http://www.blocket.se/vi/8762931.htm?ca=8_s&l=1

ni andra oxå tänk till lite vad som vore lämpligast för danne

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jadu ring och hör.. jag har inget ont att säga om vare sig KTM eller husa.. det finns gott om delar och alla kör dom:tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2400361 Terminator, denna kasnke
http://www.daveclarkeracing.com/images/bikes/used/sm/4.jpg

2005 FS450c, Dave's own steed, black wheels, Akropovic exhaust, slipper clutch, DCR decal kit, £3,500
:)

Visst kom din hoj därifrån? Vilka merkostnader tillkommer om man köper från honom? Frakt fattar jag men tull och moms slipper man väl eftersom det är EU, något annat som jag glömt? Om den är oreggad slipper man ju även kostnader med att få in den i trafik i Sverige.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
lillrosen snackade om att han fick hem den för tre loppor.. så bet borde bli ca 55000:- för den då typ. personligen så vet jag inte hur jag ställer mig till ett köp där jag inte fått sett varan först och nu snackar jag stora pengar. inget att vara orolig över förmodligen men jag personligen vill nog gärna se sakerna :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag har inte anmält mig än men funderar på det. Om det är blött så hoppas jag att de inte använder plywood till några ramper. Såna har jag smakat på förut. :crash :smasha :död :kryckor

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2401445 lillrosen snackade om att han fick hem den för tre loppor.. så bet borde bli ca 55000:- för den då typ. personligen så vet jag inte hur jag ställer mig till ett köp där jag inte fått sett varan först och nu snackar jag stora pengar. inget att vara orolig över förmodligen men jag personligen vill nog gärna se sakerna :)

Man får väl kombinera det med en weekend i England:) . Jag har inga planer på ett köp, det var mest allmän nyfikenhet men det kan ju även vara bra att veta till den dagen jag får för mig att köpa något annat.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka