här snackar VI motard

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Stoffy skrev:
2365396 He he, du behöver inte be om ursäkt det är ju jag som är inne på er seda och bråkar.
Precis som du förmodar så kan beter sig hojen mjukare in i sväng. Blir inte lika dramatiskt vilket gör att i alla fall jag tycker att du vågar ge gas tidigare. Tror att det hjälper framförallt mindre snabba förare.
För att gasa mer krävs ju att man lägger ner mer. Det kommer du att göra.... Köp en och testa vetaj ;)

Du lär tyvärr få välja system, dom går inte att kombinera och när du kör motard vill du absolut inte ha frihjul vilket du får med en recluse koppling. Motarbroms är guld bara det inte blir för mycket. Du får det i lagom mängd med en slipper C, ska du köpa en eller? :)
Lägga ner mer?! Jag tycker det räcker med att fotpinnarna skrapar i. :tummenupp :D

Nej frihjul vill man inte ha på en motard, det har du rätt i.
Har läst på lite om grejjerna och vet lite mer nu än innan. :tummenupp

Köpa en själv, njae, det är för mycket pengar för nått jag inte har nån nytta av ännu.
Den dagen jag är så bra på spårval och annat så jag inte kan förbättra varvtiderna mer utan att börja gasa hårdare och bromsa senare, då kanske det känns mer intressant.

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Vore kul o kolla hur snabb man var, får sittao räkna 1001, 1002, 1003 medans ja kör tills ja fåt lön o kan köpa en laptimer :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Köpes Fälgar Till husaberg -05 "fs450" hälst eloxerade Blåa / Gula. Även svarta funkar

vad ärdet för fel på dina fälgar

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2367406 Köpes Fälgar Till husaberg -05 "fs450" hälst eloxerade Blåa / Gula. Även svarta funkar

vad ärdet för fel på dina fälgar

Ett proffs har dubbel uppsättning av allt, är det inte så?:D

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Fan va vi måste få fart på lottförsäljningen, kom precis på att det bara är knappt en månad kvar. :galen

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2367510 tänkte inte på det, jag har 2 oljepluggar:D :D :D och 4 par glasögon

Jag har också två oljepluggar, har även två hjälmar...

RookieSM skrev:
2367811 Fan va vi måste få fart på lottförsäljningen, kom precis på att det bara är knappt en månad kvar. :galen

Jag ska köpa en hade jag tänkt.

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Köp en själv och sen säljer du några på jobbet, skitbra. :tummenupp

Att du är med i KMF är ju inget hinder för att hjälpa oss. ;)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
RookieSM skrev:
2367829Att du är med i KMF är ju inget hinder för att hjälpa oss. ;)

Inte för min del, frågan är vad KMF tycker...:D Iofs är ju inte klubbarna konkurrenter eftersom det handlar om olika grenar men ändå...

Ska du träna imorgon?

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Nä, men jag kommer säkert ut en liten stund och kikar, kärran är upptagen och jag orkar inte krångla, kommer hellre riktigt peppad på torsdag istället. :)

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
erik skrev:
2367413 Ett proffs har dubbel uppsättning av allt, är det inte så?:D

Exakt :D man måste ju insakaffa ett par som e lite flashigare så kan ja ha regn däck på dom jag har nu :) sen blir jag nog lite snabbare med ett par svarta eller eloxerade tror ja :rolleyes:

ingen som åker igen om Örebro/väster som kan hämta upp en liten tobbe till söndas träningen ? :pannkyss, Ska försöka ordna kärra men vet inte hur de blir med det...:näsblod

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
glitter är gay.. hela blocket vimmlar av fälgar bara att handla.
jag ska ´som sagt va försöka träna i morgon. var på C-barks och han´dlade lite saker nu ska bara orka fixa det oxå

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Aviation skrev:
2368098ingen som åker igen om Örebro/väster som kan hämta upp en liten tobbe till söndas träningen ? :pannkyss, Ska försöka ordna kärra men vet inte hur de blir med det...:näsblod

Om jag tränar på söndag kan du få åka med men som det ser ut nu kör jag bara lördag.

RookieSM skrev:
2367987 Nä, men jag kommer säkert ut en liten stund och kikar, kärran är upptagen och jag orkar inte krångla, kommer hellre riktigt peppad på torsdag istället. :)

Har du hojen i stan (eller kan fixa in den själv) så finns det plats på min kärra.

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Tack men den står några mil utanför stan, jag ser fram emot en helg med vila istället(intalar mig själv). :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag gör som mackan.. jag vilar (eller skruvar) på lördag och kör söndag-tisdag sen blir det ju start torsdag. sen blir det en jäkla massa körning ett tag igen.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
The ultimate superdupermoto för gatbruk? :)
attachment.php

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...