crashtestdummy
Ompa ompa.
BerättaAviation skrev:2632322Sen e ja lite prylgalen också så jag vet ju vad de är för skillnad på en plasma tv o lcd tv.
BerättaAviation skrev:2632322Sen e ja lite prylgalen också så jag vet ju vad de är för skillnad på en plasma tv o lcd tv.
TERMINATOR skrev:2632489byt tråd nu, motard snack här
TERMINATOR skrev:2632744exakt!!!!!!
men fortfarande motardtråd
Det du skriver stämde ganska bra för 2 år sen.Aviation skrev:2632740Plasma tvn bestor av masssssor med pixlar o varje pixel innheåller 3 pixelceller röd grön blå o dom inne håller gas xeon eller neon har ja för mig,och dom träffas av UV strålar som på någe vid gör en fin o vacker bild. O Plasman har då bättre bild än Lcd när de gäller dvd filmer o tv, men man har problem med mönsterinbränning. Och livs längden är längre på en LCD. men man har bättre ljus och kontrast än på lcdn
Lcd passar då bättre för datorer när de gäller statiska bilder för den har högre upplösning? O lcdn anänvder sig av flytande kristaller som man kör ström igenom o på så vis blockerar man någe ljus så blir de bild på tvn. Lcdn har också mindre "storleks mässigt" pixlar än plasma tvn, så därför finns de 7" lcd tv apparater o inte i plasma.
crashtestdummy skrev:2632750
Det du skriver stämde ganska bra för 2 år sen.
Idag har tekniker ändrats en hel del. men det får vi diskutera i en annan tråd, annars delar terminatorn ut batongspö.
förstå att det är en motard trådAviation skrev:2632779A de är nog bäst han är ju en sån där galen jäkel
men du kan ju skicka ett pm om du har lust, ja får gå ut o läsa på lite på internet om den nya tekniken
Vad blir det istället? Var det kanske din spritt nya KTM-lackade Sprinter(tror jag) jag såg på Aspholmen igår?blom skrev:26332221st svart hårdrocksmotardbuss till salu.. besiktigad till maj, skattad. 1st bakruta trasig (skulle sätta plåt ialf) och ett st sidodörrs lås trasigt. ge mig ett bud jag kanske nappar på det.
hehe ja om det vore så väl... nej det blir släp eller dyligt för min del.. måste köpa mig en skaplig personbil kommer köra ca 160 mil i månaden och då har jag inte råd att ha både buss och bil (ialf inte just nu)marcus56 skrev:2633263Vad blir det istället? Var det kanske din spritt nya KTM-lackade Sprinter(tror jag) jag såg på Aspholmen igår?
testa köp-och-sälj-trådenblom skrev:2634850kom och köp ett st buss
marcus56 skrev:2635313Är det nån behöver fler KTM/Husa-fälgar förresten? Svarta, 5.500 kr.
Är inte detta motardtråden kanske?erik skrev:2635680Motard? Passar till vilka årsmodeller?
jag är intresserad.. vilken bredd är det?marcus56 skrev:2635313Är det nån behöver fler KTM/Husa-fälgar förresten? Svarta, 5.500 kr.
det är en motard buss ingen kaffebryggareZandrah skrev:2635177testa köp-och-sälj-tråden
blom skrev:2636527det är en motard buss ingen kaffebryggare
en sådan äger jag inte.. fast det står en här iofs en motardbryggareZandrah skrev:2636583Jag bjuder en femtiolapp för kaffebryggaren
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |