här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Supermoto skrev:
2646374 En variant är att göra en del (2-300m kanske) klar av nya banslingan (asfalterat alltså) med målet senast en månad före SM.

Men som sagt, det är det vi ska tala om den 6e :)
Du har mitt fulla stöd på det förslaget! :tummenupp

Edit: Fast njae, då är ju säsongen slut.. om vi inte arrangerar ett SM till tidigare på året och har det klart tills dess. ;)

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
marcus56 skrev:
2646423 Du har mitt fulla stöd på det förslaget! :tummenupp

Edit: Fast njae, då är ju säsongen slut.. om vi inte arrangerar ett SM till tidigare på året och har det klart tills dess. ;)
Det är ju ett mer realistiskt mål än att tro det ska vara klart i början av april, hehe.
Men det är ju bl.a sånt vi ska diskutera. Kanske ska försöka få dit Micke E.....

Aviation skrev:
2647053 ja vill ha mer hopp man ska ju kunna flyga mer
Se ovan ;)

Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
marcus56 skrev:
2636710 17x5" bak, 16.5x3.5" fram precis som alla de snabba killarna. Nåt för The Kid att köpa och eloxera kanske? :)
Det är med däck och bakskiva också, kanske drev, minns inte.

De här missade jag vad e de fär fälljjar ni tjatar om, har inga pengar just nu iaf men om dom finns fram över är ja intresserad

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2649974 De här missade jag vad e de fär fälljjar ni tjatar om, har inga pengar just nu iaf men om dom finns fram över är ja intresserad
jag har oxå en uppsättnig till salu. nästan färdiga att doppa i det blå eller rosa eller vad man nu vill ha:)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Hojen har inte varit startad sedan renoveringen men nu är i alla fall allt ihopskruvat så när som två saker, jag vet dock inte vilka två för jag har ingen aning om var skruvarna ska sitta...:D

Hmmm, kom just på vad den ena skruven är, den höll fast lite elprylar som inte finns kvar längre. Den andra skruven ser ut att vara till plasten men jag hittar inga tomma skruvhål...

Edit: Fan vet om inte kedjesläpan (eller vad det nu heter) sitter med vanlig 6-kant skruv, det är kanske den som blev liggandes i byttan när jag ersatte den med en ny.

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
sådär då var bussen såld och en bil med drag köpt.. nu är det bara husvagnen/släpet kvar sen kan våren få komma om den vill :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
crashtestdummy skrev:
2653627 DB7 är najs, vad kostade motorvärmarplugg och dragkrok till en sån? finns det föresten snökedjor till lågprofils 20tummare? :D
:felämne

Men. Han har såklart köpt den AM (långt ifrån en DB7 iofs [V8 Vantage??]) som Dalton körde i nån av sina Bondfilmer. Ut-plopp-bara dubbar is da shit :tummenupp

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Tror snarare på den här för blomman, man behöver ha lite defense i vivalla:)

Bifogat

• DSCN0045-E-I[1].jpg
    DSCN0045-E-I[1].jpg
    111.6 KB · Visningar: 70

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
WHAT THE ........ :skrämd

Är det nån kvarleva efter Mad Max-filmerna eller :confused:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...