här snackar VI motard

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
möjligen det för 8500.. men vill kunna sova någolunda oxå.. jaja det är en stund kvar så vi får se vad det blir

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2658654 möjligen det för 8500.. men vill kunna sova någolunda oxå.. jaja det är en stund kvar så vi får se vad det blir

Köp en hög kärra, då får du plats att sova under.:D

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
blom skrev:
2659097 nu tänker du nog på din egen vällingbuk, jag kommer nog under en normal kärra:tummenupp

oj oj oj vilka påhopp, mobbning o grejjer

anmäl snabbt erik så kanske du får lite pengar så kan du köpa en slirkoppling eller någe kul på blommans bekostnad :)

Hur går de med hojjen Terminator? fått någe roligt o sätta på den?

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2661064 japp stämmer och det är VI tacksama för, men det skulle bli skillsmässa om dom gick till annat än en resa

Tänk när hojen får reda på att du har en massa pengar men inte köper slirkoppling, hur ska du tackla det? Du kommer ner i garaget och hojen tittar lite snett på dig samtidigt som den säger "jag som trodde du älskade mig". :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
erik skrev:
2661105 Tänk när hojen får reda på att du har en massa pengar men inte köper slirkoppling, hur ska du tackla det? Du kommer ner i garaget och hojen tittar lite snett på dig samtidigt som den säger "jag som trodde du älskade mig". :D

HAHAHAHAHA då är man rökt, men hon ska få nya kläder:tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Aviation skrev:
2660940 oj oj oj vilka påhopp, mobbning o grejjer

anmäl snabbt erik så kanske du får lite pengar så kan du köpa en slirkoppling eller någe kul på blommans bekostnad :)

Hur går de med hojjen Terminator? fått någe roligt o sätta på den?
då bör det nog vara påhopp isåf:D

på tal om slirkoppling.. det blir som att börja om från 0 nu till våren igen:näsblod

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Mx-rävar och entusiaster Johan och Stefan, jag läser ett dokument från FIM med förändringar för mx -07:
"Whoops/washboards are forbidden. Rolling wave sections may be incorporated; the distance between the highest point of each wave must be approximately 10 metres; the height of each wave is limited to approximately 80 cm."
Ska det bli knattecrossbanor av allting eller? :)

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Då var hojen provkörd för första gången sedan augusti, jävlar vad det var halt med slicks på kall asfalt...

Först ville den inte alls starta men efter en massa kickande hoppade den igång och gick precis lika fint som innan renoveringen. Ena soppakranen läckte som ett såll och någonstans runt vattenpumpen kommer det ut lite kylvätska men annars verkade allt vara ok. Till och med elen som jag kopplat själv verkade fungera klanderfritt (den gick ju både att starta och stänga av i alla fall).

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
blom skrev:
2663979 snart dax att få köra lite.. vilka har planerat att åka lite i s-tälje hallen?

Jag kommer köra is (om det nu blir någon...) men inget annat i vinter. Sen hoppas jag att det blir Åland till våren.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...