här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
"rost fri", det måste betyda att rosten härjar fritt, för inte är den väl rostfri?

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
marcus56 skrev:
2680978 Kiddo! Ska du med till Spanien iaf? Du är med på deltagarlistan! :tummenupp

Hmm, de kanske inte är så bra för min ekonomi ser knaper ut men ja har inte fått någe mail om det än så de kanske bara är intresse koll. Fan de e ju ingen som vill ge mej jobb annars hade ja nog åkt. :näsblod :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lennartsson skrev:
2683396 Tror det syftas på det hemliga "vi som ska ner " deltagarlistan som kom till oss på mail sent en kväll nyligen...
ojojojdå, hoppla Kerstin så hemliga ni är :blah :cool:

The Kid är ju faktiskt med på "min" lista oxå sådetså :D

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Aviation skrev:
2683302 Hmm, de kanske inte är så bra för min ekonomi ser knaper ut men ja har inte fått någe mail om det än så de kanske bara är intresse koll. Fan de e ju ingen som vill ge mej jobb annars hade ja nog åkt. :näsblod :)
Jag trodde bara det var de som betalat som var kvar på listan, har du inte betalat ska du väl inte med antar jag, synd. :rolleyes:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Lennartsson skrev:
2683396 Tror det syftas på det hemliga "vi som ska ner " deltagarlistan som kom till oss på mail sent en kväll nyligen...

Precis, den som Jocke länkade till kändes inte speciellt officiell. Det var ju inte ens en riktig lista och den du syftar på har jag såklart inte fått eftersom jag inte ska med.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Nu är den besiktad och klar, har i och för sig varit det i 2veckor nu men nu är den mer eller mindre helt klar, ska på lite ny färg bland annat men vet inte riktigt vilken. Lättast är ju att ta vit och sedan låta det som är svart vara svart men har någon nått bra förslag så hojta till. Visst är den fin :yoparty förvisso väldigt skitig nu då den rullat 25mil på saltiga vägar i går när den fick tjänstgöra för en hojtransport från tidaholm.

Bifogat

• tn_DSC00013.JPG
    tn_DSC00013.JPG
    51.3 KB · Visningar: 53

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Evil M skrev:
2684158 Lättast är ju att ta vit och sedan låta det som är svart vara svart men har någon nått bra förslag så hojta till.
Blå och gul kanske? :rolleyes: :tummenupp :D

Vi kan ju ha en tävling vem som kan photoshoppa ihop den snyggaste designen på lacken. och segraren får se sitt förslag bli verklighet. :näsblod :rolleyes:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Evil M skrev:
2684158ska på lite ny färg bland annat men vet inte riktigt vilken. Lättast är ju att ta vit och sedan låta det som är svart vara svart men har någon nått bra förslag så hojta till.

Rosa?:D

Sen kan du köpa mattor och diverse styling i samma färg på micro, allt är givetvis märkt med "Pink my ride".

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Stefan skrev:
2685149 Hur mycket måste man göra med en sån här för att få den ok,
förutom hjulbyte förstås.
http://www.blocket.se/vi/10343946.htm?ca=8_s
beror på vad du vill göra med hojen.. men hjul och sen skulle jag styva upp den en aning.. men det är ju lätt fixat. kan ju vara en vettig hoj oxå som du kan brassa runt med lite varstans:)

Evil M skrev:
2685302 Jag ska ju kunna lacka den själv oxå. Kanske rollar den till och med.
och vad exakt var det som du inte gillade med mitt förslag

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...