Stefan skrev:2685149Hur mycket måste man göra med en sån här för att få den ok,
förutom hjulbyte förstås.
http://www.blocket.se/vi/10343946.htm?ca=8_s
TERMINATOR skrev:2685345så här ser min hoj ut nu, motor och allt är borta, nu är det bara att fundera hur man ska göra med färger mm
blom skrev:2685336
och vad exakt var det som du inte gillade med mitt förslag
http://www.yamaha-motor.se/produkte...ils.jsp?model=tcm:36-14670&model=tcm:36-14671erik skrev:2685507Jag vet inte exakt vad som skiljer WR från YZ mer än t.ex fjädring och delar av plasten.
erik skrev:2685507
Var svingaxeln lättare att få ut jämfört med min? Vi bankade ju rätt bra på min...
Om du vill har jag kvar de plastpluggar som Lasse stoppade i min motor som skydd.
newstead skrev:2685805http://www.yamaha-motor.se/produkte...ils.jsp?model=tcm:36-14670&model=tcm:36-14671
Olika förgasare, utväxling, tankvolym, wr har elstart, däcksdimensioner, längd, höjd, sitthöjd, hjulbas, markfrigång, vikt...
TERMINATOR skrev:2686480japp knackade lite försiktigt och den åkte ur direkt
Det beror ju på vad man ska ha dom tillerik skrev:2686516Effekten hittar jag inga uppgifter om men båda hojarna lär ju ha tillräckligt.
newstead skrev:2686705Det beror ju på vad man ska ha dom till
Gissningsvis är det lite olika karaktär på effektkurvorna på dom olika hojarna. WR:n borde väl nästan ha en "snällare" kurva med lite mindre på topp och mer bottenvrid eftersom den är byggd för skogen medans YZ:n kan tänkas vara lite mer explosiv på toppen.
Hittade nån uppgift (osäker) om 51 bhp på WR.
Tänk på att uppgifterna från Yamahas jämförelsesida är för 2007 års modeller.
Stefan skrev:2687208Är det nåt speciellt att tänka på när det gäller en ett par år gammal WR?
Ventilerna hadde en förmåga att gå av, eller hur var det?
Nåt annat modellspecifikt?
Lennartsson, du borde väl ha lite koll.
Har fått tag på ett passande motardkit nästan gratis, så nu blir det nog fan en WR. Det går ju uppenbarligen va snabb på en sån ialf
Stefan skrev:2687208Är det nåt speciellt att tänka på när det gäller en ett par år gammal WR?
Ventilerna hadde en förmåga att gå av, eller hur var det?
Nåt annat modellspecifikt?
Lennartsson, du borde väl ha lite koll.
Har fått tag på ett passande motardkit nästan gratis, så nu blir det nog fan en WR. Det går ju uppenbarligen va snabb på en sån ialf
två vevstakar och en koppling i örebro det här åreterik skrev:2687252Det är ju en Yamaha, dom går väl aldrig sönder? Bara att slå till.
Banan ser kul ut! Inte en sten eller rot så långt ögat kan nå.Evil M skrev:2687403Så här skoj har jag haft det under förmiddagen. Gaska kass kvalla men men.
Vet inte hur pass snabb sidan är för att kunna kolla på filmen, men det är jag med hjälmkamera ett varv på våran lilla lätt endurobana.
http://media.putfile.com/Nyar---2006-
GOTT NYTT!!
blom skrev:2687533två vevstakar och en koppling i örebro det här året
ok då ... då ska jag inte lysna på vad folk sägerLennartsson skrev:2688621öpp öpp öpp..... Nu e vi allt ute å felar med fakta här...
En vev går jag med på....Sen gick en vev från 2004 på min rinaldi 250 som aldrig varit renoverad sen dess och körts sm med alla år lite trögt men skar aldrig (säkert 200 timmar i cross sm tempo på den)...Å kopplingen var jag som glömt dragit centrumbulten i korgen..
Så en Yamaha går aldrig sönder.... Min 450 var bara undantaget som bekräftar regeln.
Snart e min nya klar....Några fick en Prewiev av den i går natt......
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |