Haha coolt Jocke! Berätta mer om din uppgift, är du den 250-ansvarige?
Har Svemo köpt in däck eller gör du för handslagetpengar tex?
Har glömt fråga förresten, det blev inget av förarrepresentant bland B-förarna?
Jepp, men säg hellre samordnare så blir det mindre allvarligt
Jag har en litenlitenliten egen budget som bl.a kommer gå till att köpa däck för. De kommer primärt lånas ut till folk som kommer till vår bana och kör, jag vill ju ha koll på grejerna.
B-representant kan jag inte minnas att jag hört nåt om. Maila Peter och fråga, det är ingen dum idé.
Höpp höpp höpp.... Om ni gulflaggar varje tävling teknis kommer ordna fram till 2057 kommer ni nog inte hållt i en gulflagga lika mycket som jag gjort under åren... Men jag flaggar mer än gärna under tävlingar jag inte kör..
Alltså Flagga är ju det enklaste bästa jobb som man kan ha på en tävling.
Lennartsson skrev:
Jag menade inte med mitt inlägg vi ska offra nått på race park. Men åka ner en dag tidigare eller veckan innan Sm i Linköping har ju inget med Vår bana att göra.....
Hoppas det är allas uppfattning
(och det verkar det ju vara?!)
sen är flaggis det bästa att vara för då ser man racet som det ska ses.. synd att det inte roteras dock på racepark..
jocke får man dubbla kunga och 250? vet att man inte får dubbla 450 och open
Allmännt om roterandet:
Att det inte roteras är ju dumt om de som flaggar vill det. Om man vill det men den som styr inte tänkt på att det borde göras eller ens vet om att folk vill det
så säger man till vederbörande = HOFF
Så var min åsikt om roteringstjafset lagd. Sluta gnälla på varann om skitsaker är ni snälla
Dubblera antar jag borde gå bra, jag ser inga hinder i dagsläget. Återkom till mig om det. Skicka gärna mail till min svemo-adress och fråga (vet inte om den funkar ännu) så har jag alla frågor på samma ställe
Skriv den infon i min gästbok med när du vet hur det funkar...Så ser jag till sprida den i MX gästböcker det du skrivit där...
Guldbra
Min tanke var nog att du ska få göra en del utan att vara samordnare själv
sitt inte och påstå att jag ljuger
Det gör han inte!! Ta en kopp lut och svalna ner lite
Jag har dina fästen förresten hemma nu