här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
så nu är ramen bakfjädern och styrkronan på lack, klart nästa fredag.
Nu är det dax att börja leta efter en ny frambroms på riktigt:tummenupp

Last edited:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Kollade just upp den, fan va billig! Billigare än Biltema, klart prisvärd! :tummenupp

Hur gör man nu.. :va Hade ju spanat in en liknande låda fast utan verktyg på Clas Ohlson.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Var det någon av er som var på mässan och tittade på 07 hojarna ?

Det var väl några från Teknis som skulle jobba i deras monter men i övrigt är det nog dålig med folk härifrån som åkt dit bara för att titta tror jag. Du var inte heller där antar jag?

-=Alex=-

Medlem
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Lite av varje
Nope, var sugen men kunde inte komma iväg. en kompis skickade några mms på några intressanta hojar. Husans och Kawas motarder.

Bifogat

• husa.jpg
    husa.jpg
    135.6 KB · Visningar: 41
  • kawa.jpg
    kawa.jpg
    50.7 KB · Visningar: 43

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Nope, var sugen men kunde inte komma iväg. en kompis skickade några mms på några intressanta hojar. Husans och Kawas motarder.

Jag var där fredag-lördag men nja, inga nyheter direkt om vi pratar Supermoto, letar du ny hoj?

Bara Husaberg och Aprilia hade banhojar på plats, Husqvarna var inte med alls och KTM SMR -07 är nog den hemligaste hojen som finns, den fanns inte med på mässan, den finns inte med i prislistor eller på KTMs hemsida eller någon annan sida på internet men finns gör den. :)

Sen fanns några SM-förares dekalkittade hojar på plats,.

Last edited:

-=Alex=-

Medlem
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Lite av varje
hmmm nja ny hoj skulle vara kul men kassan säger ifrån. Så med andra ord missade man inget om man var ute efter att få se motard på mässan. Fanns det något annat skoj som dom visade upp.

Zandrah

Guest
Jag och Evil var uppe i fredags. Tyckte det fanns mycket snyggt att kolla på och jag plåtade ett femtiotal bilder. Mest motard blev det ju såklart, men nån sporthoj blev väl också med på bild.
Orkar dock inte förminska alla eller några och lägga upp här... För er nedladdare så finns jag (och såklart alla bilderna från mässan) i SH-hubben på DC.
:hej //ZaN

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Jag och Evil var uppe i fredags. Tyckte det fanns mycket snyggt att kolla på och jag plåtade ett femtiotal bilder. Mest motard blev det ju såklart, men nån sporthoj blev väl också med på bild.
Orkar dock inte förminska alla eller några och lägga upp här... För er nedladdare så finns jag (och såklart alla bilderna från mässan) i SH-hubben på DC.
:hej //ZaN

Kollar man snabbt, väldigt snabbt, så ser din bild ut som Stefans.. :D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...