Exakt vad jag hadde tänkt mig som lösning på problemet oxå....2769593Om du spänner ihop gaffeln lite innan du rullar in hojen så är det inga problem.
Sen kan du ju släppa på spännbanden om du vill så står hojen kvar klämd mot taket.
Jorå, visst tuffar jag runt i en Astro nu för tiden.
Det våran underfundige vän försöker säga är bara det att jag gjorde en liten miss i beräkningen vid val av bil.
Lasthöjden i skåpet är cirkus 113cm, hojfan visade sig ju vara hela 119cm
Dlir bättre med motardsulorna på, då blir den ju lite lägre.2769409Jorå, visst tuffar jag runt i en Astro nu för tiden.
Det våran underfundige vän försöker säga är bara det att jag gjorde en liten miss i beräkningen vid val av bil.
Lasthöjden i skåpet är cirkus 113cm, hojfan visade sig ju vara hela 119cm
Exakt vad jag hadde tänkt mig som lösning på problemet oxå....
host host sa jag inte att det kommer va för liten host host
Dlir bättre med motardsulorna på, då blir den ju lite lägre.
Var inte Jockes lösning bra?
vad sägs om min lösning då.. Full fart, tratt och vaselin.
Vilken träningsvärk jag har, 2 dagars iskörning är på gränsen till vad min stackars kropp klarar. Men fan va kul det har varit.
Nån som har ett bromsgrepp liggandes, förresten???
Carlbarks kanske?
Nån som har ett bromsgrepp liggandes, förresten???
Stackars liten
På't igen bara
Tänkte föröska få med mig lilla damen och nyförvärvet till helgen, nån som tänkt att INTE åka ??
Om jag löser det med barnvakt och lite annat bortdribblande så vill jag åka i helgen.
(Ska det köras på söndag så kanske jag kan hänga med då?)
Ni kommer väl till Carlbarks i helgen på mässan och hejjar på mig så jag slipper stå där ensam.... Ni kan ju få provsitta å klämma på Yamahan med..... Puss
Du vi kollade lite på din drevning och den kommer ändå att få 157km/h när den klipper på regulatorn.A) Vilka tider + vilka dagar är du där ?
B) När är det som minst folk där (ej kontorstid såklart. eller man kanske skulle ta långlunch... hmmmm... ger du mig bäst pris på en finfin 21" slang som jag kan ge tillbaka till steffo. finns det några fina saker till mina bergare man kan köpa ?) ?
Förresten... Nu är nyhojen kittad och klar för isen till helgen
Ska bara ändra utväxling lite.... 13/50 måste vara det sjukaste nån nånsin sett på en hoj, haha.
Fram satt det tjockslang och bak satt det KORVJÄVEL. Har aldrig slitit så mkt för att bort ett däck. TACK JOHAN för hjälpen, utan dig hade det INTE gått vägen
Du vi kollade lite på din drevning och den kommer ändå att få 157km/h när den klipper på regulatorn.
Men jag skulle nog föredra 14/48.
I skogen på svenskenduo kan det nog fungera men du behöver nog inte starta på 1an.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|