här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Om du spänner ihop gaffeln lite innan du rullar in hojen så är det inga problem. :tummenupp
Sen kan du ju släppa på spännbanden om du vill så står hojen kvar klämd mot taket. ;)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Jorå, visst tuffar jag runt i en Astro nu för tiden.

Det våran underfundige vän försöker säga är bara det att jag gjorde en liten miss i beräkningen vid val av bil.
Lasthöjden i skåpet är cirkus 113cm, hojfan visade sig ju vara hela 119cm:huvet

host host sa jag inte att det kommer va för liten host host

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Last edited:

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Vilken träningsvärk jag har, 2 dagars iskörning är på gränsen till vad min stackars kropp klarar. Men fan va kul det har varit.

Nån som har ett bromsgrepp liggandes, förresten???:rolleyes:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Vilken träningsvärk jag har, 2 dagars iskörning är på gränsen till vad min stackars kropp klarar. Men fan va kul det har varit.

Stackars liten :såjaponken
På't igen bara :tummenupp

Tänkte föröska få med mig lilla damen och nyförvärvet till helgen, nån som tänkt att INTE åka ??

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg

Carlbarks kanske? :rolleyes:

Stackars liten :såjaponken
På't igen bara :tummenupp

Tänkte föröska få med mig lilla damen och nyförvärvet till helgen, nån som tänkt att INTE åka ??

Om jag löser det med barnvakt och lite annat bortdribblande så vill jag åka i helgen. :tummenupp :yoparty
(Ska det köras på söndag så kanske jag kan hänga med då?)

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Om jag löser det med barnvakt och lite annat bortdribblande så vill jag åka i helgen. :tummenupp :yoparty
(Ska det köras på söndag så kanske jag kan hänga med då?)

Som det ser ut nu på skojonhoj så är det just söndag det åks på.

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Jag vill sprätta is jag med men tycker det blir lite för långt att åka till Kärsta eller vart den nu gasas. Får nog bli rudviken i helgen för min del. Måste ju inviga min nya hjälm oxå :yoparty

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Ni kommer väl till Carlbarks i helgen på mässan och hejjar på mig så jag slipper stå där ensam.... Ni kan ju få provsitta å klämma på Yamahan med..... Puss

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ni kommer väl till Carlbarks i helgen på mässan och hejjar på mig så jag slipper stå där ensam.... Ni kan ju få provsitta å klämma på Yamahan med..... Puss

A) Vilka tider + vilka dagar är du där ?
B) När är det som minst folk där (ej kontorstid såklart. eller man kanske skulle ta långlunch... hmmmm... ger du mig bäst pris på en finfin 21" slang som jag kan ge tillbaka till steffo. finns det några fina saker till mina bergare man kan köpa ?) ?

Förresten... Nu är nyhojen kittad och klar för isen till helgen :yoparty
Ska bara ändra utväxling lite.... 13/50 måste vara det sjukaste nån nånsin sett på en hoj, haha.
Fram satt det tjockslang och bak satt det KORVJÄVEL. Har aldrig slitit så mkt för att bort ett däck. TACK JOHAN för hjälpen, utan dig hade det INTE gått vägen :pannkyss :tummenupp

Last edited:

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
A) Vilka tider + vilka dagar är du där ?
B) När är det som minst folk där (ej kontorstid såklart. eller man kanske skulle ta långlunch... hmmmm... ger du mig bäst pris på en finfin 21" slang som jag kan ge tillbaka till steffo. finns det några fina saker till mina bergare man kan köpa ?) ?

Förresten... Nu är nyhojen kittad och klar för isen till helgen :yoparty
Ska bara ändra utväxling lite.... 13/50 måste vara det sjukaste nån nånsin sett på en hoj, haha.
Fram satt det tjockslang och bak satt det KORVJÄVEL. Har aldrig slitit så mkt för att bort ett däck. TACK JOHAN för hjälpen, utan dig hade det INTE gått vägen :pannkyss :tummenupp
Du vi kollade lite på din drevning och den kommer ändå att få 157km/h när den klipper på regulatorn.
Men jag skulle nog föredra 14/48.

I skogen på svenskenduo kan det nog fungera men du behöver nog inte starta på 1an.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Du vi kollade lite på din drevning och den kommer ändå att få 157km/h när den klipper på regulatorn.
Men jag skulle nog föredra 14/48.

I skogen på svenskenduo kan det nog fungera men du behöver nog inte starta på 1an.

RRLOG antar jag ?!
Fan så intressant att se hur stor skillnad olika däcksbredd och profiler gör.
Vad har ett dubbackdäck för profil? 75? 80?

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen