blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Må- ti-on-to-fr-Spanien........ Hur blev det där nu då... Må-Ti - On - To -Fr - Spanien....... Ja det är nog så veckodagarna är....
nä jag är inte avundsjuk nä jag är inte avundsjuk
Må- ti-on-to-fr-Spanien........ Hur blev det där nu då... Må-Ti - On - To -Fr - Spanien....... Ja det är nog så veckodagarna är....
Men du såg nog fel om det inte var #165Jag såg ensåndär gulblå med #55 och tillhörande förare ligga och vila sig i snön i lördags...undra vem det var
Men du såg nog fel om det inte var #165
Ja det är bara att erkänna och krypa till kosrset.
Blev trött av att åka utan frambroms men där jag låg var det ju rakt om man nu kan kalla en stig på 2dm för rak.
Gick bättre för dig såg jag!
Du är ju nästan ett proffs ju
Jo jag såg på bilder att du lagt till några nuffror sen.
kolla-->http://www.endurosport.se/LaxA 2007-02-24/album/index.html
Grymt fin och kul bana var det iaf...fränt när det går på 5an i de snabba snöspåren
Ja det är fint i Laxå
Kan man ladda ner de där bilderna eller få tag i dom på annat sätt?
Ta nu och köp dig några motardhjul så vi får se dig lite oftare!
Visst ser Per helt livrädd ut när han lättar ner för sluttningen?
Hur gick det för er?
Visst ser Per helt livrädd ut när han lättar ner för sluttningen?
Hur gick det för er?
Hehe, kan inte annat än att ta av hatten.mmm störande att jag ska sträcka ut armarna sådär, ser ju helt stel ut
Jag blev 5a och Stefan var bara några min efter...per varv
Såg ut som ett riktigt kul spår ju. Såg inte så avanserat ut heller. Hur svår är Laxås spår? Jag är helt nybörjare på enduro, klarar man av det, i och för sig så har ju Jocke kört där såå
Måste nog ta mig dit någon dag och köra. Har ju inte långt dit över skogen.
Såg bilderna först nu!Har du vitt ovanpå bakskärmen (eller är det bara lyset som blänker?) så kan det bli snyggt med vitt även mitt på framskärmen.
Har du svart där bak ska det nog vara det fram också.
Snyggt som tusan är det iaf.
Ni som tyckte att Husabergtemat till mobilen var coolt, jag har tråkigt, vill nån ha en annan bild eller nått? Säg till så kanske jag kan fixa något skoj.
@Onda Martin. Tala om vad du har för telefon så fixar jag bakgrunden i rätt storlek om du vill.
Aaa trevligt trevligt. K800i är det jag har. det funkar ju med den jag har nu men vill du fixa en annan så varsågod2794386Ni som tyckte att Husabergtemat till mobilen var coolt, jag har tråkigt, vill nån ha en annan bild eller nått? Säg till så kanske jag kan fixa något skoj.
@Onda Martin. Tala om vad du har för telefon så fixar jag bakgrunden i rätt storlek om du vill.
Fan Termo. det är ju Symbian i den dära... Det går ju inte, då kan du inte använda samma .THM-filer som oss andra.
Får bygga en special till dig.
Men det blir nog bra i slutändan.
Evil, jag har fixat en version som borde funka på din lur. Har du mail eller nått så kan jag skicka den vägen. (För stort för att få posta skiten här).
För stort för att få posta skiten.
Evil, jag har fixat en version som borde funka på din lur. Har du mail eller nått så kan jag skicka den vägen. (För stort för att få posta skiten här).
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|