här snackar VI motard

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Hola dar hemma i kylan.... Ville bara meddela att det var 27 grader i gar nar vi kom till Fortuna. I dag har vi kollat motardbanan dar vi ska trana kl 16.30 i morgon och sen har jag varit och kort pa Molenas crossbana nan mil fran dar vi bor. I dag ar det bara 25 grader just nu sa vi svettas inte nar vi bara har kortbyxor pa oss som i gar. Jaha... Nu blir det ivag bada lite....

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Fan den här tråden har jag helt missat, om ni har tur så kommer jag och bor med er från och med höst i 3 år framåt då ja ska plugga på örebro universitet om jag nu kommer in :rolleyes:

Lennartsson: Vi är absolut inte avundsjuka..ja har faktiskt lite torr asfalt utanför dörren :tummenupp

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Fan den här tråden har jag helt missat, om ni har tur så kommer jag och bor med er från och med höst i 3 år framåt då ja ska plugga på örebro universitet om jag nu kommer in :rolleyes:

Lennartsson: Vi är absolut inte avundsjuka..ja har faktiskt lite torr asfalt utanför dörren :tummenupp

trevligt:tummenupp vad ska du bli när du blir stor då?:)

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
trevligt:tummenupp vad ska du bli när du blir stor då?:)

Ja ska plugga Folkhälsovetenskap, kommer jobba med hälsa i samhälls perspektiv..alltså, typ projekt med feta ungar m.m. :D

Fast ja asså ,när ja blir riktigt stor då kommer ju folk betala mig för att åka motard, såklart :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Hola dar hemma i kylan.... Ville bara meddela att det var 27 grader i gar nar vi kom till Fortuna. I dag har vi kollat motardbanan dar vi ska trana kl 16.30 i morgon och sen har jag varit och kort pa Molenas crossbana nan mil fran dar vi bor. I dag ar det bara 25 grader just nu sa vi svettas inte nar vi bara har kortbyxor pa oss som i gar. Jaha... Nu blir det ivag bada lite....

Här hemma är det blåsigt, regn och någon plusgrad. Det är nästan lika kul som 25+ och solsken.

När får man veta det? Det var så länge sedan jag pluggade att jag inte minns... Jag har dock för mig att beskeden kom ganska sent va?

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Kyckling du som kan färga om och dona med photoshop, ta bort allt blått i dekalen och ersätt det med svart, ta även bort oxskallen och ersätt det med gul så är du hygglo:pannkyss :pannkyss

Bifogat

• IMG_2362 (Medium).JPG
    IMG_2362 (Medium).JPG
    118.7 KB · Visningar: 74
Last edited:

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Kyckling du som kan färga om och dona med photoshop, ta bort allt blått i dekalen och ersätt det med svart, ta även bort oxskallen och ersätt det med gul så är du hygglo:pannkyss :pannkyss

Gjorde en "snabbfix" bara för att kolla hur det skulle bli och det ser inte helt bra ut tycker jag...
Det blir för stor tom gul yta fram, men om man gör längre flames som börjar längre fram så kan det nog bli skitcoolt.

Ska labba vidare lite, men såhär blev det med ändringarna du önskade.

Bifogat

• Gulsvart.jpg
    Gulsvart.jpg
    94.5 KB · Visningar: 68

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Gjorde en "snabbfix" bara för att kolla hur det skulle bli och det ser inte helt bra ut tycker jag...
Det blir för stor tom gul yta fram, men om man gör längre flames som börjar längre fram så kan det nog bli skitcoolt.

Ska labba vidare lite, men såhär blev det med ändringarna du önskade.

ok, lek på, ska lämna det på tryck om 2 veckor ca
ska ge dej en lite fingervisning vad jag är ute efter

http://www.whystickers.com/en/page_catalogo/pag_14-15.pdf

istället för bull ska det stå husa osv, något åt det hållet

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE

ja vissa har det nästan för bra , själv satt jag i en buss i över 40 mil för att göra MX3 sverige lite tätare.. ja du vet ju :D

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Kååttäm

Såg en bild på aftonbladet från kommande bil mässan i Génve
kan va frääänt

En KTM men audi motor. Vet inget mer om de tyvärr

Bifogat

• 27_ktm_x-box.jpg
    27_ktm_x-box.jpg
    21.2 KB · Visningar: 52

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Såg en bild på aftonbladet från kommande bil mässan i Génve
kan va frääänt

En KTM men audi motor. Vet inget mer om de tyvärr

Helt rätt, Audimotor med turbo på 220 hk, även en 300hk verision är på ingång. Dallara ( företaget som tillverkar bilen) tänker tillverka ca 100 st, och om det blir mer intresse för den så ökar tillverkningssiffran till ca 500.

0-100 på 4 sekunder(!)
Förmodligen kommer det även komma en dräkt från dainese och en speciell hjälm som man kan köra i (inget måste).

Last edited:

Aviation

Chef
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
???
Helt rätt, Audimotor med turbo på 220 hk, även en 300hk verision är på ingång. Dallara ( företaget som tillverkar bilen) tänker tillverka ca 100 st, och om det blir mer intresse för den så ökar tillverkningssiffran till ca 500.

0-100 på 4 sekunder(!)
Förmodligen kommer det även komma en dräkt från dainese och en speciell hjälm som man kan köra i (inget måste).

Jäkla fränt=) Vetu någe pris ?

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Fasen Termo, jag tror det kommer bli tokbra det där. :tummenupp
Orkade inte plita dit någon text, men flamesen blev bra.
(Faan oxå, nu blev jag ju sugen på eldflames jag med jue....:huvet :D ).

äsch, glömde bilden...:rolleyes:

Bifogat

• Vingeklar.jpg
    Vingeklar.jpg
    49.3 KB · Visningar: 65

Jocke W

Gick med
19 Oct 2003
Hoj
KTM utvecklade ju med Audi först, men sedan Audi velat ha airbags och KTM vägrade hoppade Audi av projektet :tummenupp Så nu får man med hjälmar som nån skrev tidigare...

Tror den är övergrym på bana den där bilen..

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Fasen Termo, jag tror det kommer bli tokbra det där. :tummenupp
Orkade inte plita dit någon text, men flamesen blev bra.
(Faan oxå, nu blev jag ju sugen på eldflames jag med jue....:huvet :D ).

äsch, glömde bilden...:rolleyes:

Mmmm inte illa, något sånt men jag vill nog ha lite mera svart

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten