här snackar VI motard

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
nä nu kan du inte köra 6 petat några av sveriges snabbaste förare har gått över till 4 petat, som dom säger, det har visat sig att det är snabbast man slipper en massa onödigt växlande:yoparty

joda det blir kanon. men dom killarna har vässat allt som går och då kan dom göra så sen väger dom typ 65 kg, men detta blir bra som tusan, får lite mer pulver med nya kolven oxå så jag ser verkligen fram emot att prova den

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
njadet är väl inte hela sanningen, att dom kör vässat spelar inte så stor roll ang växelantalet :)

vad har du slängit på för trimm då?

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
njadet är väl inte hela sanningen, att dom kör vässat spelar inte så stor roll ang växelantalet :)

Att slippa dreva om så fort man byter bana (eller börjar köra fortare på Täby) kan vara skönt för oss amatörer som bara kör för att det är skoj. Jag använder bara 2-4 i Örebro men behövde å andra sida inte dreva om när vi körde i Linköping, fast då fick jag använda även 5:an och 6:an.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero

vad har du slängit på för trimm då?

det jag menade va att när dom kör med så mycket trim kan dom dreva högre för hojen orkar det och då tappar dom inte toppfarten.

jag har köpt en 470 kolv sen får vi se vad vi hittar på, sneglar lite åt toppen men som sagt vi får se, det samma kolv som harry har i sin och det ska tydligen bli stor skillnad men vi får väl se kul mikla lite i allafall. billigaste trimmet är väl att banta :D :D :D

Last edited:

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Nu börjar dekalerna till 2007 bli klara :)

Bifogat

• Dekaler 2007.JPG
    Dekaler 2007.JPG
    57.9 KB · Visningar: 64

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Tack grabbar ( vilket stöd)

Några ideer vad jag ska göra med framskärmen. Den är som sagt bara provisorisk.

Funderar på om den skulle passa bra i helrött med loggor på eller om man ska ha svart eller vitt i den men hur i så fall?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Tack grabbar ( vilket stöd)

Några ideer vad jag ska göra med framskärmen. Den är som sagt bara provisorisk.

Funderar på om den skulle passa bra i helrött med loggor på eller om man ska ha svart eller vitt i den men hur i så fall?

svart framskärm :yoparty :yoparty

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Silverskärm matchar tanken, eller svart som du har. Och sen likadan dekal fast röd så passar det resten, jag tror inte det behövs fler färger, möjligtvis om logotyperna satt på en vit rand eller nåt. Men vilket lyft sedan tidigare år! ;)

Nu är det bara Jocke kvar i ratbike garaget, vad gör du åt din? :)

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Silverskärm matchar tanken, eller svart som du har. Och sen likadan dekal fast röd så passar det resten, jag tror inte det behövs fler färger, möjligtvis om logotyperna satt på en vit rand eller nåt. Men vilket lyft sedan tidigare år! ;)

Nu är det bara Jocke kvar i ratbike garaget, vad gör du åt din? :)

Det är på G. Nu när jag skaffat lillhusan så blir det isär-rengör-smörj-ihop på storhusan. Hälften av dekalerna ligger och väntar, andra hälften är beställd, plast är beställd/levererad och lite annat godis ;)
Framförallt har jag köpt en massa runtomkringgrejer såsom värmare, tält osv. för att inte tala om BUSSEN :) Det blir lätt dyrt :huvet

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Har du vitt ovanpå bakskärmen (eller är det bara lyset som blänker?) så kan det bli snyggt med vitt även mitt på framskärmen.
Har du svart där bak ska det nog vara det fram också.
Snyggt som tusan är det iaf. :tummenupp

Bifogat

• Röd-dekal.jpg
    Röd-dekal.jpg
    49.6 KB · Visningar: 56
  • Rödvit-dekal.jpg
    Rödvit-dekal.jpg
    49.7 KB · Visningar: 49

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Må- ti-on-to-fr-Spanien........ Hur blev det där nu då... Må-Ti - On - To -Fr - Spanien....... Ja det är nog så veckodagarna är....

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen