nä fyfan för snö och kyla
Ja, imorse kunde man ju inte gå till jobbet naken. Fy fan för kyla som sagt....
nä fyfan för snö och kyla
I morgon Lördag blir det premiere på motard för i år för min del Ska bli skoj å se hur det går
Jag hade laddat för helgen som va men har dragit på mig flunsa som inte ha gått över än, den här säsongen har inte varit vad jag hade tänkt mej, men jag hoppas det vänder
men nu är det ny helg snart
Vart? Vart kör ni? Trodde det var stängt i helgen, jag vill också vara med.
Vart? Vart kör ni? Trodde det var stängt i helgen, jag vill också vara med.
jag och stefan ska till tullinge. är laddad till 789%..... nu blir det tacos onsdag och fredag. marcus har du kollat på biken vad som hände?
HÄRLIGT. VälkommenDå har man testat på motard för första gången och de var grymt kul.
Det lär ju bli fler gånger iaf
Aha!
Nope, inte än, imorrn kanske, känner mig inte särskilt orolig.
Nu ska vi inte göra hönor av fjädrar men som Husabergkille är det väl gärna så att man vill leta fel hos andra för att rättfärdiga sina egna.
Helt plötsligt tog min koppling mycket längre in, min tanke är att en mellanskiva kanske slagit sig eller nåt liknande, inget allvarligt alltså, den slirade inte heller så vad vet man, kanske räcker att justera kopplingen men känns bäst kolla efter för säkerhets skull.
Liljekvist vet jag ingenting om, Gillison hade vad jag hört fått ett kraftigt slag på sidokåpan så att en plugg i den släppt. Vad jag hört alltså, inte pratat med honom personligen så uppgifterna är inget att sprida vidare.
mej kvittar det vilket märke man åker på, lika tråkigt när hojen pajjar. det är ju dyrt endå utan haveri, sen om aprilia hojarna pajjar är det inte så konstigt, det är en helt ny bike och barnsjukdomarna brukar väl komma som ett brev på posten. tror att dom kommer bli grymma om något eller några år när alla småsaker är fixade, snygga är dom oxå
Nu har du inte förstått. Igen. Tänkte att du som apriliaförespråkare visste vad som hänt. Vad som händer de husor som rasar har jag självfallet järnkoll på redan.
Vad för "plugg" kan lossna av en smäll? Har jag nåt sånt på min hoj månntro?
det är stängt på täby, men jag ska köra på ett annat ställe men har inte fått klart från markägaren ännu
vart ska du åka då?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |