blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Är det nån som vill hänga på till Rättvik imorrn? Gokartbana.
har varit och hjälpt stefan skruva ihop killern så han kan smälla lite tider där i morgon ... hade varit skoj , snart är man kanske back in .... igen
Är det nån som vill hänga på till Rättvik imorrn? Gokartbana.
Haha nu ska vi inte bli överentusiastiska, blir det någon pall är det möjligtvis i B- eller C-final, det finns ju trots allt grus på den banan. Fast just nu har jag tänkt köra A-final så ingen pall för mig.
Annars får jag hålla med, riktigt jävla roligt idag, kanske roligaste banan jag varit på.
Tack för sparringen Jonas, riktigt kul att äntligen få någon att jaga, när det finns grus blir det ju aldrig så.
FUCK.
Jag missade att man skulle anmäla sig till jobbdagen i morgon.
Blir vi tillräckligt många för att köra? Jag är på ialf.
Det går bra det, ring du så bestämmer vi nåt2965896Ja, det blir arbetsdag och det vore skitbra om jag fick åka med dig ut. Helena ska ha bilen och det underlättar kraftigt om vi kan samåka. Jag ringer imorgon och kollar av med dig.
FUCK.
Jag missade att man skulle anmäla sig till jobbdagen i morgon.
Blir vi tillräckligt många för att köra? Jag är på ialf.
Krappar, krappr ni flera av er missade Linköing idag. Cool banan när man väl lärt sig alla nya svängar. Nya S:et på rakan var coolt . Lite kuperat liksom.
Krappar, krappr ni flera av er missade Linköing idag. Cool banan när man väl lärt sig alla nya svängar. Nya S:et på rakan var coolt . Lite kuperat liksom.
Fick en skiva med lite bilder idag, nån som blir sugen???
Nu vet vi ju hur ett litet säkert enkelt hopp ska se ut vi som var i GBG...Blir ju perfekt ha ett sånt ut på rakan innan asfalten direkt ur bör... Bra för ljudet med....
såg lite bilder från gbg. det verkar ha varit en hel del olika hopp där? platå, voppisar osv.. eller har jag sett fel
såg lite bilder från gbg. det verkar ha varit en hel del olika hopp där? platå, voppisar osv.. eller har jag sett fel
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|