här snackar VI motard

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Dåså har man varit i Rättvik å gasat idag, tidigt som f-n fick vi åka hemifrån, 05.30 lämnade vi Örebro... Men ujujuj att det var värt det!!! Skitfrän gocart bana, tyvär inget grus men teknisk, förhållandevis snabb och kuperad med en del dolda svängar och bromsningar :D Annars svepande och öppet, kulkul helt enkelt...

Missa inte nästa gång ni som har möjlighet att åka dit!!!

Kan passa på att höja ett varningens finger för Marcus , körde riktigt fint idag och håller formen i sig till Göteborg blir han farlig. Kanske står han på pallen när dammet har lagt sig :yoparty

Bra kört Marcus:tummenupp

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Haha nu ska vi inte bli överentusiastiska, blir det någon pall är det möjligtvis i B- eller C-final, det finns ju trots allt grus på den banan. Fast just nu har jag tänkt köra A-final så ingen pall för mig. :)

Annars får jag hålla med, riktigt jävla roligt idag, kanske roligaste banan jag varit på. :2cool
Tack för sparringen Jonas, riktigt kul att äntligen få någon att jaga, när det finns grus blir det ju aldrig så. :)

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Haha nu ska vi inte bli överentusiastiska, blir det någon pall är det möjligtvis i B- eller C-final, det finns ju trots allt grus på den banan. Fast just nu har jag tänkt köra A-final så ingen pall för mig. :)

Annars får jag hålla med, riktigt jävla roligt idag, kanske roligaste banan jag varit på. :2cool
Tack för sparringen Jonas, riktigt kul att äntligen få någon att jaga, när det finns grus blir det ju aldrig så. :)

känner glädje i det jag läser och känner ännu mera glädje i att min axel börjar funka skapligt.. snart är jag tebax igen och då ska det jagas marcus ;)

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
FUCK.
Jag missade att man skulle anmäla sig till jobbdagen i morgon.
Blir vi tillräckligt många för att köra? Jag är på ialf.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Det var bara det vanliga hotandet, det kommer finnas folk på plats så det är bara att komma och jobba. :tummenupp

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
FUCK.
Jag missade att man skulle anmäla sig till jobbdagen i morgon.
Blir vi tillräckligt många för att köra? Jag är på ialf.

Ja, det blir arbetsdag och det vore skitbra om jag fick åka med dig ut. Helena ska ha bilen och det underlättar kraftigt om vi kan samåka. Jag ringer imorgon och kollar av med dig.

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2965896 Ja, det blir arbetsdag och det vore skitbra om jag fick åka med dig ut. Helena ska ha bilen och det underlättar kraftigt om vi kan samåka. Jag ringer imorgon och kollar av med dig.
Det går bra det, ring du så bestämmer vi nåt

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Krappar, krappr ni flera av er missade Linköing idag. Cool banan när man väl lärt sig alla nya svängar. Nya S:et på rakan var coolt . Lite kuperat liksom.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Krappar, krappr ni flera av er missade Linköing idag. Cool banan när man väl lärt sig alla nya svängar. Nya S:et på rakan var coolt . Lite kuperat liksom.

Jag visste om det men hade inte tid att närvara, tar nya tag till helgen istället.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12

Du skulle ju inte åka sa du?!

Körde ni hela nya sträckan? Även nya tjofset i karusellen? Hoppet? Gruset?

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Jojjemän, hela SM banan!! Kan säga att det är låååååååångt mellan svängarna för en liten Suzuki men ack så roligt. :tummenupp
Det måste vara på en riktigt skoj på en potent open bike, man blev ju förkyld när Stoffy, Sörehall, Engstöm och Fredrik drog förbi :gnissla

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fick en skiva med lite bilder idag, nån som blir sugen???

Bifogat

• _2A_0136 liten.JPG
    _2A_0136 liten.JPG
    111.5 KB · Visningar: 58
  • namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    88.8 KB · Visningar: 55
  • _8A_0130 liten.JPG
    _8A_0130 liten.JPG
    100.6 KB · Visningar: 53

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Nu vet vi ju hur ett litet säkert enkelt hopp ska se ut vi som var i GBG...Blir ju perfekt ha ett sånt ut på rakan innan asfalten direkt ur bör... Bra för ljudet med....

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Nu vet vi ju hur ett litet säkert enkelt hopp ska se ut vi som var i GBG...Blir ju perfekt ha ett sånt ut på rakan innan asfalten direkt ur bör... Bra för ljudet med....

såg lite bilder från gbg. det verkar ha varit en hel del olika hopp där? platå, voppisar osv.. eller har jag sett fel :)

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
såg lite bilder från gbg. det verkar ha varit en hel del olika hopp där? platå, voppisar osv.. eller har jag sett fel :)

Hopp och whoopisar är ok, för om vi inte har hopp så kan vi inte träna hopp. Enkelt och solklart.

I gtbg fanns det inga säkerhetszoner, men flagg vakter med nackspärr, och det kunde slutat illa. Men bra arr och kul bana. Toppen Kortedala.

Lennartsson, skitbra kört. Grattis. Ta åt dig nu, för det är du värd. :klappar

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...