blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
hörde det fast då var det väl igentligen inte så mycket markfråga igentligen va
ikväll blir det kanon.. bara att lasta och komma ut
ikväll blir det kanon.. bara att lasta och komma ut
När det gäller fjädring vet man aldrig vem man ska lita på, det känns lite som man blir lurad vart man än vänder sig men Johan är den jag helt klart tycker verkar ärligast och minst angelägen om att bara håva in pengar.
Min senaste lott köpte jag i Tyskland, vi får se, gaffeln ska komma hem i veckan.
gaffelkrona beställd o skinnstället inlämat på lagning
fan johan när ska du börja åka på biken då du skulle ju ha en HD och hänga på en massa krom på
kollade däck igår och har bara en uppsättning tokfina som jag lär att ha själv sen en uppsättning som kokat rätt hårt = sopor
fan johan när ska du börja åka på biken då du skulle ju ha en HD och hänga på en massa krom på
kollade däck igår och har bara en uppsättning tokfina som jag lär att ha själv sen en uppsättning som kokat rätt hårt = sopor
det var som.... du kittar den där biken mer än vad dom gör i VM
nädå men det är bara hoppas att du blir nöjd då för en gaffel kostar ju några kronor. är det fler i sverige som kör med sådana eller? tänkte om du testat eller så?
Haha nej nej, inte köper jag en hel gaffel.
Den är bara där på service, den blev så jävla skum sist så det kändes bäst låta någon som mekat med dem förut göra jobbet.
åfan då kommer inte du att träna på ett tag nu då
Jodå, jag har samma lånade gaffel som jag haft hela tiden, min gaffel har jag inte använt på hela året, den har bara stått i ett hörn och skämts.
Har ju inte provat grejerna än så hur det blev vet jag inte men det var strul med att få tag på fjädrar och sen var det tydligen inte så enkelt att fixa gaffeln på wr:n då den skilde sig mer än han trodde från YZan.3020221du låter inte helt nöjd med johan E stefan.. har det varit mycket strul? kan vara bra att veta till 08
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|