här snackar VI motard

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Blom mfl. ni glömmer väl inte anmäla er och betala tävlingarna? Bara fyra platser kvar i Linköping nu tex. :)

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
jag är anmäld men det är inte säkert att jag ska köra den... allt beror på nu för tiden :)

Det jag menar är att om du vill vara med ska du vara en av de 30 som betalar och just nu är det bara fyra platser kvar. :)

Den tävlingen kommer vara årets höjdpunkt, många omkörningar, förlora någon/några platser varje varv på gruset och ta tillbaks dem när banan sträcker ut. :)

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Det jag menar är att om du vill vara med ska du vara en av de 30 som betalar och just nu är det bara fyra platser kvar. :)

Den tävlingen kommer vara årets höjdpunkt, många omkörningar, förlora någon/några platser varje varv på gruset och ta tillbaks dem när banan sträcker ut. :)

nja årets höjdpunkt vetufan om jag håller med om :)

missar jag den så gör jag, det här året blev ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig ialf med två månaders frånvaro.... men jag kommer tebax ;)

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Blom mfl. ni glömmer väl inte anmäla er och betala tävlingarna? Bara fyra platser kvar i Linköping nu tex. :)

Det är en fördel med A-licens ibland, då det aldrig blir fullt.

Ska dock inte köra den tävlingen.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ytterligare en söndag förstörd av regn, jävla skit, tur att det blev en timmes körning i går

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
erik, johan mf varför ska ni inte vara med på lägret till helgen? kan nog inte bli bättre träning än så :)
bara hoppas på fint väder nu oxå:gnissla

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
erik, johan mf varför ska ni inte vara med på lägret till helgen? kan nog inte bli bättre träning än så :)

För min del handlar det mest om motivation, känner inget jättesug och då passar det bättre att puttra runt lite på träningarna.

Har förövrigt planerat att köra både lördag och söndag denna helg. Kommer du ut något?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
För min del handlar det mest om motivation, känner inget jättesug och då passar det bättre att puttra runt lite på träningarna.

Har förövrigt planerat att köra både lördag och söndag denna helg. Kommer du ut något?

tittar säkert ut och kollar en vända någon dag om jag inte åker till ö-sund. hoppas på träning nu i veckan före lägret.

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
tittar säkert ut och kollar en vända någon dag om jag inte åker till ö-sund. hoppas på träning nu i veckan före lägret.

Har du sålt hojen? Du länkar inte till annonsen längre och säljer kopplingen löst så hur ligger det till...?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero

för min del är det för när jag frågade ans för lägret om nivån va för hög för mej fick jag till svar att man skulle va i klass med han för att kunna ta till sig och då hoppade jag, sen när jag läser tråden om lägret så ser jag att alla nybörjare va mer än välkomna, tycker att hela jävla skiten suger, därför är jag inte med.

hade tänkt det från början men nu skiter jag i det

nästa torsdag kommer vi köra nybörjar träning, detta endast för dom som är nya och inte tävlar

Last edited:

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja det var inte bra skrivet.. håller med. lilla trynet mef är ju med. lägret är ju till för sådana som vill utvecklas och det vill väl att fast på olika nivåer.

åå kanon med träning för folk som inte tävlar:tummenupp jag kommer.. har inte startat en tävling i år hehe

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
ja det var inte bra skrivet.. håller med. lilla trynet mef är ju med. lägret är ju till för sådana som vill utvecklas och det vill väl att fast på olika nivåer.

åå kanon med träning för folk som inte tävlar:tummenupp jag kommer.. har inte startat en tävling i år hehe

HAHA kom du men jag kommer SVART flagga dej direkt, kom ut i helgen så kan du hålla lite tränings läger för mej och erik, blir det ktm igen nu ??

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
HAHA kom du men jag kommer SVART flagga dej direkt, kom ut i helgen så kan du hålla lite tränings läger för mej och erik, blir det ktm igen nu ??

ö-sund hoppar jag.. blir för långt. tittar ut i morgon och kollar läget lite :)

det blir en storcyckel nu hehe både du och erik har ju mer cc än mig nu ju:gnissla :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka