RaceMe
Gudomlig sporthojare
men har dom gjort några resultat i motardvärlden
Inga betydande iaf, bara vunnit 450 VM va eller hur det nu var?
men har dom gjort några resultat i motardvärlden
Inga betydande iaf, bara vunnit 450 VM va eller hur det nu var?
Blom mfl. ni glömmer väl inte anmäla er och betala tävlingarna? Bara fyra platser kvar i Linköping nu tex.
jag är anmäld men det är inte säkert att jag ska köra den... allt beror på nu för tiden
Det jag menar är att om du vill vara med ska du vara en av de 30 som betalar och just nu är det bara fyra platser kvar.
Den tävlingen kommer vara årets höjdpunkt, många omkörningar, förlora någon/några platser varje varv på gruset och ta tillbaks dem när banan sträcker ut.
Blom mfl. ni glömmer väl inte anmäla er och betala tävlingarna? Bara fyra platser kvar i Linköping nu tex.
Det är en fördel med A-licens ibland, då det aldrig blir fullt.
Ska dock inte köra den tävlingen.
erik, johan mf varför ska ni inte vara med på lägret till helgen? kan nog inte bli bättre träning än så
bara hoppas på fint väder nu oxå
För min del handlar det mest om motivation, känner inget jättesug och då passar det bättre att puttra runt lite på träningarna.
Har förövrigt planerat att köra både lördag och söndag denna helg. Kommer du ut något?
tittar säkert ut och kollar en vända någon dag om jag inte åker till ö-sund. hoppas på träning nu i veckan före lägret.
Har du sålt hojen? Du länkar inte till annonsen längre och säljer kopplingen löst så hur ligger det till...?
erik, johan mf varför ska ni inte vara med på lägret till helgen? kan nog inte bli bättre träning än så
bara hoppas på fint väder nu oxå
ja det var inte bra skrivet.. håller med. lilla trynet mef är ju med. lägret är ju till för sådana som vill utvecklas och det vill väl att fast på olika nivåer.
åå kanon med träning för folk som inte tävlar jag kommer.. har inte startat en tävling i år hehe
ja den blev såld i går så just nu kan jag inte köra någe hoj förens jag får min nästa, bara hoppas den hinner hit före lägret
HAHA kom du men jag kommer SVART flagga dej direkt, kom ut i helgen så kan du hålla lite tränings läger för mej och erik, blir det ktm igen nu ??
ö-sund hoppar jag.. blir för långt. tittar ut i morgon och kollar läget lite
det blir en storcyckel nu hehe både du och erik har ju mer cc än mig nu ju
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin