Evil M
?
Hur ser det ut med gruset? Är en aningen åksugen men vill åka mer än bara asfalt.
Btw vad har hänt med Teknis hemsida? Kommer ej in där.
Last edited:
Hur ser det ut med gruset? Är en aningen åksugen men vill åka mer än bara asfalt.
Här har det regnat på rätt bra i veckan. Då är gruset körbart antar jag?3051434du det ser jätte fint ut då det inte regnat på snart en vecka vart har du hållit hus hehe
Här har det regnat på rätt bra i veckan. Då är gruset körbart antar jag?
Ja jag vet inte vad jag har gjort, jobbat arslet av mig innan semestern, sen har det inte varit så bra väder.
Ska försöka komma!3051515då ses vi i morgon då på bloms motardskola
Dagens kast , eller vad säger du Johan
Funderar på och komma och köra imorrn! Vilka tider gäller? Teknis sida verkar nere... Och minns inte riktigt vad som krävs på hojen på träningar, den är lite halvfärdig än så länge. Har t.ex inte borrat för najning och sådant än.
och varför blir det så....... jo för att johan sitter hela gruspartiet ink platån
alltid lika kul med bilder .. så mycket bilder som togs men jag såg ingen kamera
johan kolla nu noga på bilderna från 7922 till 7929 och resten oxå.... du MÅSTE STÄLLA DIG UPP
Funderar på och komma och köra imorrn! Vilka tider gäller? Teknis sida verkar nere... Och minns inte riktigt vad som krävs på hojen på träningar, den är lite halvfärdig än så länge. Har t.ex inte borrat för najning och sådant än.
Måste nog fixa hasplåt tror jag, satan vad fjädringen är ihoptryckt och detta är ju bara utför platån, 1meters hopp.
Uppsamlingskärl- check
Handtagsskydd i metall- nope
najat-nope
fotpinnepuckar-nope Men om jag lovar att inte vurpa då?
Shait, får bli parkeringsplatssladdning imorrn då.
Handtagsskydden skall vara heltäckande men jag TROR att man inte säger något om metall eller ej. Kan dock inte svara säkert på det.
Najning och fotpinnepuckar krävs men det är ju lätt att fixa.
Jupp det var på dubbeln det tog i.3053377
Vi kollade på film hos kyckling nyss, det ser ut som att du landar hårt i dubbeln med ett hjul på varje sida och att det tar i under. Det var säkert då du pratade om hasplåt...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |