http://lokus.na.se/Exp_view_print.asp?mode=ORIGINAL&cgProductID=3466029 kunde dom inte fixa till skärpan
http://lokus.na.se/Exp_view_print.asp?mode=ORIGINAL&cgProductID=3466029 kunde dom inte fixa till skärpan
I tidningen och den jätte-PDF jag har var skärpan supertoppen
I tidningen och den jätte-PDF jag har var skärpan supertoppen
Och var är den PDF'en? Du brukar ju inte vara blyg för att skryta om när du blir publicerad/uppmärksammad...
PS. Nu har vi det ju dessutom svart på vitt, det är inte du som är snabb... Det är motorcykeln.....
Berätta gärna hur man lägger upp en PDF så gör jag det. Bums!
Haha
Men tror du det finns nåt vettigt folk där verkligen?
nää förmodligen inte dom är på stan och köper kompressor
Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke
Det var igår! Idag köptes det 1/2" bits, mutterdragare (1080Nm), krafthylsor och skruv/låsbrick/oring-sortiment
Bara mutterdragaren kostade fanmer än kompressor+slang+luftpåfyllare m. manometer+blåsmunstycke
Trodde allt det där ingick i Husas reservdelskitt ihop med silvertejp å buntband???
Normalt gör det det, tillsammans med ett 50cm spett, men jag har ju tyvärr inte råd att köpa nya grejer nuförtiden
någon som vill följa med till linköping och titta på sumo sm i aug?
datum?
Nååå är det någon som ska med???
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |