Lennartsson
Ny medlem
hur lyckas man med konststycket att skaffa en nyare hoj än -09
Vet inte men moderna motorcyklar har ju i alla fall Aluminumram. Glada 80 talet är ju förbi har jag hört. YMCA
*host, host* insprutning *host*
haha ok jaja ni får väl tro det, undrar när jappsarna ska bygga färdiga hojar?
Bonden vettefasen, men jag och Erik har provat enduro... Så fort vi lyckats få loss hojarna igen så hör vi av oss......Men vad hände med Erik, Bonden och Kycklingen?...
Fan..... hehe
Menar du stefans Husor är original som dom kommer från Fabriken?? hehehehehehehehhehehehhehehe
nope men dom är mer komp än jappsen, sen kanske stefans hojar inte är ett objekt att jämföra med då det är den värsta motarden i landet, det jag säger är att dom finns i motardutförande från fabrik, husan och ktm är trotts allt billigare att bygga racefärdig än dom japanska hojarna
Sant så sant... Men tror jappsarna skiter fullständigt i de typ 100 cyklar som säljs som färdiga motard. Det Husa och KTM producerar totalt på ett år av alla deras modeller är väl vad en av Jappsarna producerar under fikarasten tisdag förmiddag när frabrikerna står still... Synd det är så men tyvärr är det väl sanningen. Tänk vilken bike Honda eller Yamaha skulle kunna bygga om dom gjorde som europeerna... Då skulle det inte säljas nått annat precis som i cross världen.
motarden är för liten tyvärr, och visst så skulle jappsarna kunna bygga hojar om det fanns en marknad, nu har ju hondan kommit med insprutning på 450 -09 och vad jag hört så ska den va riktigt fin
Honda e riktigt bra grejer....
ja det är inte många nya hojar vi fått reklamation på den här sommaren
Honda rockar såklart. Men att du inte fått reklamationer beror nog snarare på att det var en runksommar från helvete utan sol...
Honda rockar såklart. Men att du inte fått reklamationer beror nog snarare på att det var en runksommar från helvete utan sol...
*host, host* insprutning *host*
Hur som är nog Honda förskonat från fel....
ja det är inte många nya hojar vi fått reklamation på den här sommaren
Hur som är nog Honda förskonat från fel....
...Hade jag åkt Husaberg hade jag bytt tre kolv ggr i år
Varför då?
Varför då?
Man gör så...Man plockar isär dom i molekyler sen sätter man ihop dom igen.... Sen på med några fabriksnya Mezlers.....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|