Din bana var skitig, med det var roligt som f-n
där skulle inte min primadonna 550 trivas
Din bana var skitig, med det var roligt som f-n
Hur lyckas man med detta när man har hjälm + goggels? Prakt vurpa med huvud och axeln före i backen men inte ska man väl få blåöga av det? Tror det är goggelsen som gjort det här på nått sätt då jag körde hjälmen i backen.
Eyeliner martin ???
tss, tss, tss - sluta upp med de där cross-tjej-grejerna och kom tillbaka till oss, de riktiga männen
Riktiga män som e rädda för spår, grus och att hjulen lyfter från marken menar du Jocke??? (retas)
Sponsrar du mig med ett par motardfälgar så skulle jag mer än gärna komma tillbaka iaf köra lite ibland.Eyeliner martin ???
tss, tss, tss - sluta upp med de där cross-tjej-grejerna och kom tillbaka till oss, de riktiga männen
dax för nya stövlar vilka ska man välja
SIDI finns inga bättre till motard!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=188746 anmäl er nu så vi blir några från örebro
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=188746 anmäl er nu så vi blir några från örebro
har hört från en säker källa att det bara är hotte-totar som åker dit
ja du stevo medans du liggger i min säng nu och smörar för damerna i telefonen så får jag väl bre på som vanligt hehe, för min del blir det enbart olja, däck och bensin för hela pengen har allt behövligt redan. min bike är ju faktiskt nyare än stevos 2009 hehe
ja du stevo medans du liggger i min säng nu och smörar för damerna i telefonen så får jag väl bre på som vanligt hehe, för min del blir det enbart olja, däck och bensin för hela pengen har allt behövligt redan. min bike är ju faktiskt nyare än stevos 2009 hehe
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|